Gå til innhold

For kvinner: bli slikket etter at han har kommet i deg

Even Tuell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opplevde dette senest denne morgen😋

Jeg ser ikke på dette som en cleanup akkurat. Mer at den man har sex med liker å tilfredsstille den andre max både før og etter +++. Hjelper jo på at den andre blir fort kåt igjen også👏

Tydeligvis er kosen så digg at det blir altfor vanskelig å slutte om det fortsatt er digg for den andre 😅 Kanskje mye sex og sexlyst avler mer? 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Opplevde dette senest denne morgen😋

Jeg ser ikke på dette som en cleanup akkurat. Mer at den man har sex med liker å tilfredsstille den andre max både før og etter +++. Hjelper jo på at den andre blir fort kåt igjen også👏

Tydeligvis er kosen så digg at det blir altfor vanskelig å slutte om det fortsatt er digg for den andre 😅 Kanskje mye sex og sexlyst avler mer? 😉

Ja, enig. Til mer sex man har til mer vil man ha, er min erfaring. Og jeg bruker disse handlinger som tenner meg av den grunn. Slikke en våt deilig fitte er bare lykke, og kjenne henne nærme seg og erte henne litt. Holde henne der. Får ikke lov å komme enda... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg teker æsj, men det er fordi jeg ikke liker smaken av sæd. Jeg hadde nok følt det ubehagelig at noen skulle drive på med dette med meg. 

Anonymkode: 099bb...5e4

Veldig forskjellig smak på damer. Fra helt uslikkelig til ren nytelse. Tipper det er slik med menn også. At du har hatt uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 19.2.2025 den 8.53):

Nnjaaeeii.. Dette handler mere om en fetish som øker sexlyst betraktelig, da fnyser ingen av sin egen sæd eller andres.
Tryggheten er ikke avgjørende nei, men tryggheten sier vel bare at han ikke er usikker. Tror det var det hun mente, med en trygg mann på sin seksualitet.. ?

Men det å være superkåt, gjør oss alle mere vågale..
Eks. på dette.. En kvinne som ikke er så kåt.. synes ikke sæd er særlig godt.. En kvinne som er overkåt, kan drikke av pikken nesten uavbrutt.. hun er umettelig.. Altså kåtheten har ingen begrensninger.. så smaken blir 10x deiligere i overkåt tilstand.

Men kåtheten kan måles i en skala, og er styrt av en rekke faktorer.. sunn og frisk.. sykdom i kroppen og pillebruk.. tålmodig pirring over tid, eller ingen form for forspill.. Sexlyst og fetisher.. Ikke minst er seksualitet en mental greie, som trygghet og utrygghet.. Onde tanker eller masse seksuelle fantasier.. Stress eller avslappet.. ++
Når en kvinne sier hun er kåt.. da har hun alltid et par hakk til, før hun er på det aller kåteste🥰🪄

Veldig sant det du skriver (som vanlig).

couplescandinav skrev (På 19.2.2025 den 9.20):

Jeg fikk gleden av å debutere sexuelt 15 år gammel og forsøkte å slikke henne også. Etter det har jeg vært hektet totalt. Jeg kryper under dyna og slikker henne våken. Når jeg har vært i henne og hun begynner å flomme over må jeg ned å slikke rent. mmmm 😋 Og kysser henne dypt etter det. Slikker av og til etter å ha kommet i henne og. Har og slikket min dame etter at en annen har kommet i henne. 😉

Har dessverre ikke prøvd men vil tro at å "rengjøre" etter at andre har kommet i henne og du selv fortsatt er steinkåt må være en fantastisk opplevelse og er noe jeg fantaserer om å gjøre. Etter at man selv er kommet faller liksom kåtskapen litt bort, men kan sikkert bygges opp igjen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (På 4.8.2024 den 1.29):

Jeg må, med skam å melde, innrømme at jeg hører til blant disse.

Nei men i alle dager. Da må vi gå rundt å skamme oss alle sammen da. 

Vi har jo alle et eller annet som noen liker, som man selv ikke liker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 19.14):

Jeg har opplevd det for første gang for ikke så lenge siden. Og jeg er en godt voksen kvinne.. Ble superopphisset av det og det gikk for meg ganske så fort.

Anonymkode: 9d57a...e1b

Superhot å høre at kvinner blir superopphisset til orgasme👏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 2.8.2024 den 22.19):

Inspirert av den andre "Cleanup"-tråden... hva synes kvinner om å bli slikket etter at han har kommet inni henne? Det er jo ikke en veldig vanlig manne-ting å gjøre, men noen menn ser ut til å tenne på det. Interessant å høre hva kvinner tenker (eller ikke tenker) om det.

• Er det hot og sexy?
  • Er det litt ekkelt, umandig og usexy?
  • Er det litt what-ever for din del. Ikke noe du har tenkt på og er verken sexy eller usexy. Oralsex er digg uansett?

Og hva med å suge han etter han har vært / kommet inni deg?
Altså samme situasjon som over, men rollene er byttet om. Man smaker nødvendigvis litt av seg selv og den andre.
Er det det hot eller not?

Det er skikkelig deilig ja. Jeg har ofte trekant med et vennepar, og mannen der tenner veldig på at vi jentene slikker hverandre etter han har kommet inni oss. Og jeg synes jo bare det er deilig. 
Å suge en som har vært inni meg selv eller en annen jente er helt uproblematisk. Bare deilige smaker. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (1 time siden):

Det er skikkelig deilig ja. Jeg har ofte trekant med et vennepar, og mannen der tenner veldig på at vi jentene slikker hverandre etter han har kommet inni oss. Og jeg synes jo bare det er deilig. 
Å suge en som har vært inni meg selv eller en annen jente er helt uproblematisk. Bare deilige smaker. 

Har vert borti de som liker å suge meg underveis. Enten har jeg spurt, eller fått ønske om å komme med den så de får suge den, og tilbake igjen. Det er som du sier, det er deilige smaker, når vi kliner etter at den er på plass igjen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (På 2.8.2024 den 22.19):

Inspirert av den andre "Cleanup"-tråden... hva synes kvinner om å bli slikket etter at han har kommet inni henne? Det er jo ikke en veldig vanlig manne-ting å gjøre, men noen menn ser ut til å tenne på det. Interessant å høre hva kvinner tenker (eller ikke tenker) om det.

• Er det hot og sexy?
  • Er det litt ekkelt, umandig og usexy?
  • Er det litt what-ever for din del. Ikke noe du har tenkt på og er verken sexy eller usexy. Oralsex er digg uansett?

Og hva med å suge han etter han har vært / kommet inni deg?
Altså samme situasjon som over, men rollene er byttet om. Man smaker nødvendigvis litt av seg selv og den andre.
Er det det hot eller not?

Ekkelt🤮 Definitivt NOT

Anonymkode: de50b...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (9 minutter siden):

Har vert borti de som liker å suge meg underveis. Enten har jeg spurt, eller fått ønske om å komme med den så de får suge den, og tilbake igjen. Det er som du sier, det er deilige smaker, når vi kliner etter at den er på plass igjen.

Jeg og venninna mi har ofte 69 mens typen hennes bytter på å knulle mus og munn om hverandre. Utrolig pirrende og deilig. 

Endret av Phitta Phjong
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 15.50):

Du suger ham med kondom på? 

Anonymkode: 5abc8...a76

Nei? 

Anonymkode: d13fa...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke sugen på å kline med ham rett etter noe sånt. 

Anonymkode: 67cca...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (22 minutter siden):

Jeg og venninna mi har ofte 69 mens typen hennes bytter på å knulle mus og munn om hverandre. Utrolig pirrende og deilig. 

Tviler ikke på det, er man kåt er det mye man gjør sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...