Gå til innhold

For kvinner: bli slikket etter at han har kommet i deg


Even Tuell

Anbefalte innlegg

Tennplugg skrev (2 minutter siden):

Det er noe av det deiligste jeg vet når det gjelder sex. 

Men det må sies at vår versjon er litt annerledes enn det som diskuteres blant flertallet her. Det er nemlig sånn at vi har et par "lekekamerater" (eller Bulls som de gjerne kalles i noen kretser) og da er en av mine favoritter at jeg "beordrer" min kjære til å slikke meg ren etter at vår gjest (eller Bull) har sprutet i meg. Opplevelsen er en vill kombinasjon av fysisk nytelse (elsker å bli slikket og jeg er enda mer følsom etter å blitt knullet og fylt) og psykisk nytelse av å se/vite/oppleve at min kjære må utføre noe som slett ikke er spesielt "mannete", nemlig rengjøre sin kvinne etter at enn annen mann har brukt henne. Denne gleden gjelder der og da, det er ikke sånn at jeg nedverdiger han i hverdagen sånn ellers. 
 

Han har også slikket meg etter at han har kommet i meg, det er også helt magisk (for meg) men han er ikke like gira på å gjøre det etter seg selv for da har han kommet og lysten på seksuelle sprell er ikke akkurat skyhøy. Men han gjør det noen ganger. Det hender jeg hvisker at han skal få lov å komme i meg kun på den betingelsen at han rengjør meg etterpå, og det pleier å ha en effekt kan du si :fnise:

Har dere en lekekamerat i forholdet deres? Det er veldig uromantisk.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Tennplugg said:

...  Det hender jeg hvisker at han skal få lov å komme i meg kun på den betingelsen at han rengjør meg etterpå, og det pleier å ha en effekt kan du si :fnise:

Utrolig hvilken effekt et par enkle ord kan ha.
"Kom inni meg" er vel omtrent det mest sexy en kvinne kan si til en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (2 timer siden):

Har dere en lekekamerat i forholdet deres? Det er veldig uromantisk.

Nå er ikke ekstra mann (menn) i vårt forhold knyttet til romantikk, heldigvis.

Endret av Tennplugg
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...