Irak Skrevet 4. august #41 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Trygg på seg selv for at han sleiker opp sin egen sperm fra en kvinnes vagina? Unnskyld at jeg sier det, men man er ikke noe mindre mann om man ikke gjør det. Som å si at en kvinne først er en ordentlig kvinne hvis hun tar kuk i rumpa eller suger kuk. Ingen av delene gjør hun til mindre kvinne av den grunn. Det handler bare om preferanser, kink og fetisjer.. Noen elsker den slags, andre kan ikke fordra det. Og så er det de midt i mellom som gjør det fordi de føler seg prwsset til set eller gjør det for å tilfredsstille partnere og what not Anonymkode: c6683...42a Beklager hvis du fant innlegget mitt støtende....Det var ikke meningen 🤗. Jeg syns dette er veldig hot og mandig som gjør at jeg tenner på dette, som er min preferanse.... Betyr jo ikke at det må skje heller liksom. Som du skrev så handler det om preferanser. Hva er grunnen til at du tar dette så personlig? 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #42 Del Skrevet 4. august Jeg har opplevd det for første gang for ikke så lenge siden. Og jeg er en godt voksen kvinne.. Ble superopphisset av det og det gikk for meg ganske så fort. Anonymkode: 9d57a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. august Forfatter #43 Del Skrevet 4. august For de som tenner på det, kvinner som menn, hva er det som er tennende med det? Er det fordi det "liksom er forbudt" ? Jeg får inntrykk av at den jevne oppfatningen er at dette ikke er innafor. Menn skal liksom ikke gjøre det. Spørsmålet da er, er det nettopp fordi det er slags tabu at det er tennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #44 Del Skrevet 4. august Jeg har aldri tenkt over at det skulle være hverken "hot" eller "not". Vi har ofte oralsex etter å ha hatt samleie, ingen av oss tenker over at vi sleiker på egne kroppsvæsker av den grunn. Det er hverken mer eller mindre tennende enn å ha oralsex før samleie. Merkelig problemstilling. Men så er jeg en "gammel" kvinne på snart 40 Anonymkode: edb77...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 4. august #45 Del Skrevet 4. august Even Tuell skrev (51 minutter siden): For de som tenner på det, kvinner som menn, hva er det som er tennende med det? Er det fordi det "liksom er forbudt" ? Jeg får inntrykk av at den jevne oppfatningen er at dette ikke er innafor. Menn skal liksom ikke gjøre det. Spørsmålet da er, er det nettopp fordi det er slags tabu at det er tennende? Vi har forsøkt og jeg slikker henne ofte etter å ha kommet i henne. Hva som er tennende? Vel første gang var det noe nytt, noe vi ikke hadde forsøkt før som gjorde det litt spennende å prøve. Det gjorde meg ingenting, og hun syntes det var greit, egentlig ikke noe spesielt for henne. Hvorfor vi fortsetter med det? Tidligere slikket jeg henne til orgasme, og kom inn i henne etterpå som avsluttning. Nå kan vi ha samleie der jjeg kommer i henne, og avslutter med å slikke henne til orgasme etterpå. Alrså variasjon. Hun elsker å bli slikket til orgasme, og på denne måten varierer vi på hvem som kommer først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. august #46 Del Skrevet 7. august Even Tuell skrev (På 4.8.2024 den 22.45): For de som tenner på det, kvinner som menn, hva er det som er tennende med det? Er det fordi det "liksom er forbudt" ? Jeg får inntrykk av at den jevne oppfatningen er at dette ikke er innafor. Menn skal liksom ikke gjøre det. Spørsmålet da er, er det nettopp fordi det er slags tabu at det er tennende? Jeg har ikke opplevd det i praksis, men tanken på det utløser orgasmen ganske fort... Er ikke det at jeg tenker det er tabu, men tror ikke det er så vanlig.... Syns bare det som er litt annerledes kan være litt spennende. Er ikke noe mer enn det for min del, og absolutt ikke noe jeg forventer for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #47 Del Skrevet 7. august Min mann har gjort det noen ganger. Syns det er skikkelig hot. Hendt at jeg tvinger han til å slikke det i seg også etter jeg har sugd han. Skulle bare mangle det vel ;) Anonymkode: 2ecf9...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 7. august Forfatter #48 Del Skrevet 7. august 8 minutter siden, AnonymBruker said: Min mann har gjort det noen ganger. Syns det er skikkelig hot. Hendt at jeg tvinger han til å slikke det i seg også etter jeg har sugd han. Skulle bare mangle det vel Anonymkode: 2ecf9...4bc Hva tenker du om å suge han ren etter at dere har pult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #49 Del Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 17.50): Cymbalta hjelper meg Anonymkode: a320f...19c 😂 😂 😂Lo høyt et helt minutt her jeg. Takk for feilpostingen. Løsninger mot kroniske smerter kan også være løsninger mot sex en ikke liker også? Anonymkode: 4ff92...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #50 Del Skrevet 8. august Gikk fra en som syntes sæd er litt ekkelt til en som gladelig kliner etter å ha kommet i munnen min. Fant ut at jeg synes det er hot. Kunne nok tent litt på «clean-up» også da, men er ikke så himla glad i oralsex. Kan suge etter at han har vært inne i meg ja, null problem. Anonymkode: c173a...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #51 Del Skrevet 8. august Even Tuell skrev (9 timer siden): Hva tenker du om å suge han ren etter at dere har pult? Tenker det er hot og. Og har gjort det opptil flere ganger Anonymkode: 2ecf9...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraham Skrevet 8. august #52 Del Skrevet 8. august Hvis det har skjedd at jeg har kommet litt for fort når jeg kjenner dama er i siget, så har jeg gjerne slikket videre så hun har kommet i mål. Men de damer jeg har kjent gjennom et langt liv ønsker jo fokus på klitoris, ikke selve åpningen. Så når jeg har kost den berømte tappen så er det uinteressant om noe av min egne safter har rent ut et par cm lenger ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #53 Del Skrevet 8. august Jeg hadde likt det! Liker menn som er trygge på seg selv, og ikke syns det er lite mandig med sine EGNE kroppsvæsker…. Anonymkode: 64c13...0c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 8. august #54 Del Skrevet 8. august Even Tuell skrev (På 4.8.2024 den 22.45): For de som tenner på det, kvinner som menn, hva er det som er tennende med det? Er det fordi det "liksom er forbudt" ? Jeg får inntrykk av at den jevne oppfatningen er at dette ikke er innafor. Menn skal liksom ikke gjøre det. Spørsmålet da er, er det nettopp fordi det er slags tabu at det er tennende? Tabu vet jeg ikke om det er. Kanskje. For meg er det en dominansgreie. Settingen er like viktig som selve handlingen. Har vi kosete vaniljesex, ber jeg ikke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #55 Del Skrevet 9. august HOT!!! Betyr at han er trygg på seg selv, utforskende og voksen som har skjønt at sæd ikke er ekkelt. Jeg suger han gjerne etter at han har vært inni meg, jeg synes ikke jeg selv er ekkel. Svelger og hvis han kommer. Anonymkode: 73234...ec8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #56 Del Skrevet 10. august Har aldri gjort det med egen sæd, av en eller annen grunn byr det meg imot.. men når/om andre har sprutet I henne synes jeg det er spennende, rått og utrolig opphissende.... Anonymkode: e09ca...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #57 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har aldri gjort det med egen sæd, av en eller annen grunn byr det meg imot.. men når/om andre har sprutet I henne synes jeg det er spennende, rått og utrolig opphissende.... Anonymkode: e09ca...38d 👍 Helt enig. Når jeg har kommet er mye av tenningen/kåtskapen borte, men før det fantaserer jeg hele tiden om å få lov til å slikke/rengjøre etter andre. Foreløpig har det dessverre bare blitt med fantasien, men har ikke gitt opp håpet. Jeg har likevel smakt min egen sæd når jeg har gitt meg selv en "ruined orgasm". Da er tenningen fortsatt på topp. Anonymkode: f1894...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #58 Del Skrevet 11. august Tenner ikke på "rengjøring" eller å slikke mine egne væsker men synes ikke det er så ekkelt heller. Hun tørker bort det verste eller tar en kjapp dusj, og så ber jeg henne om å sette seg på ansiktet mitt så jeg kan gi henne noen flere orgasmer etterpå... Smaker for øvrig ingen ting, skjønner ikke hva kvinner klager over, men jeg foretrekker å slikke henne etter å ha vasket henne godt i dusjen, så kan jeg slikke der jeg vil... heldig som har ei som kan komme veldig mange ganger. Anonymkode: 59378...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #59 Del Skrevet 11. august Hot som fy! Men mest fordi det viser at man ikke har så mange mentale sperrer mtp sex, samt at det betyr at han ikke er utslitt og ferdig etter å ha kommet. Det med de mentale sperrene gjør utgangspunktet uendelig mye bedre også for å ha fantastisk ganske basic sex. Være tilstede i øyeblikket og bare nyte, ikke tenke. Jeg hadde ikke tenkt over det før jeg møtte en som holder det gående i mange runder, og først etter en stund gikk det opp for meg at han gikk ned på meg også etter å ha kommet. Vi bare fortsetter, da er det naturlig med mer oralsex også. Har ikke noe med cleanup eller noe dom/sub-greier å gjøre. Anonymkode: 3bfd7...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 11. august #60 Del Skrevet 11. august Det er noe av det deiligste jeg vet når det gjelder sex. Men det må sies at vår versjon er litt annerledes enn det som diskuteres blant flertallet her. Det er nemlig sånn at vi har et par "lekekamerater" (eller Bulls som de gjerne kalles i noen kretser) og da er en av mine favoritter at jeg "beordrer" min kjære til å slikke meg ren etter at vår gjest (eller Bull) har sprutet i meg. Opplevelsen er en vill kombinasjon av fysisk nytelse (elsker å bli slikket og jeg er enda mer følsom etter å blitt knullet og fylt) og psykisk nytelse av å se/vite/oppleve at min kjære må utføre noe som slett ikke er spesielt "mannete", nemlig rengjøre sin kvinne etter at enn annen mann har brukt henne. Denne gleden gjelder der og da, det er ikke sånn at jeg nedverdiger han i hverdagen sånn ellers. Han har også slikket meg etter at han har kommet i meg, det er også helt magisk (for meg) men han er ikke like gira på å gjøre det etter seg selv for da har han kommet og lysten på seksuelle sprell er ikke akkurat skyhøy. Men han gjør det noen ganger. Det hender jeg hvisker at han skal få lov å komme i meg kun på den betingelsen at han rengjør meg etterpå, og det pleier å ha en effekt kan du si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå