Gå til innhold

For kvinner: bli slikket etter at han har kommet i deg

Even Tuell

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt kvalmende og tenke på..

Anonymkode: 8f4ed...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er litt kvalmende og tenke på..

Anonymkode: 8f4ed...bdd

Jeg synes tvert imot at det er opphissende å tenke på. I praksis forsvinner bestandig den lysten, etter at jeg har kommet. Å kline når hun har munnen full av sæd, går derimot helt fint. 

Det samme gjelder egentlig å suge kuk. I fantasien synes jeg å leke med en annen mann virker hot, men jeg har foreløpig ikke tent nok i øyeblikket. 

Anonymkode: 6365c...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (20 timer siden):

hva synes kvinner om å bli slikket etter at han har kommet inni henne? 

• Er det hot og sexy?
  • Er det litt ekkelt, umandig og usexy?
  • Er det litt what-ever for din del. Ikke noe du har tenkt på og er verken sexy eller usexy. Oralsex er digg uansett?

Og hva med å suge han etter han har vært / kommet inni deg?

Er det det hot eller not?

Hverken jeg eller mannen min liker at han går ned på meg etter han har kommet. Etter at han har kommet, så er sexen ferdig for vår del😊

Jeg suger ikke. Hadde jeg gjort det, så hadde det vært som en del av et «forspill» i tilfelle.

Anonymkode: 1bab1...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Definitivt not for min del. 
hvorfor er du opptatt av hva kvinner her inne synes om det? Bør du ikke heller spørre din sexpartner om hva hun synes? Det er vel det som betyr noe.

Anonymkode: 1ae2c...d04

Jeg er nysgjerrig, intet mer.
Jeg har spurt min sexpartner og du har helt rett; det er det som er mest interessant. Samtidig, så henger vi begge to på et sexforum på internett. Vi er tydeligvis interessert i flere ting enn bare det vår egen partner mener.

23 hours ago, Gammelsmurfen said:

Helt enig. Tenner nok på de "riktige" svarene. 

Sorry å måtte si det til deg, men du blir neppe noen runkefantasi for meg uansett hva du hadde svart.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sperre der. Jeg klarer ikke at han slikker meg etter at han har vært inni meg uten å komme en gang. Jeg vil så gjerne for jeg vet at han har så lyst. Men det stopper helt opp for meg. 

Anonymkode: 6be30...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det. Her slikker han meg gjerne etterpå, og jeg suger han gjerne etterpå. Begge tenner på den andres kroppsvæsker; både lukt og smak. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen elsker å slikke meg, men er ikke keen på egen smak tror jeg - han bare bryr seg ikke, vil gi meg orgasme 🥰

jeg bryr meg ikke- suger ikke etter anal sex 😳

Anonymkode: 6afc7...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nytt for meg at det ikke er vanlig 😅 alle jeg har vært sammen med har gjort det og likt det.  Han kommer jo som regel før meg  så han kan liksom ikke bare slutte 😅 det går jo ikke. 

Anonymkode: 6b230...112

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er nytt for meg at det ikke er vanlig 😅 alle jeg har vært sammen med har gjort det og likt det.  Han kommer jo som regel før meg  så han kan liksom ikke bare slutte 😅 det går jo ikke. 

Mitt inntrykk er at det ikke er vanlig i det hele tatt. Menn virker å være livende redd for sæd, som om det både var giftig og helligbrøde. Mange vil jo ikke engang kysse dama etter at hun har sugd ham, og i hvert fall ikke om hun lot ham komme i munnen.

Sannheten er vel ett sted i midten 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen tenner på det, er bare å slå seg løs. Men det er ikke noe jeg tenner på, jeg er vell en av få kvinner som ikke er så gira på å bli slikket... 

MEN jeg tenner på at partneren tenner på forskjellig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (1 minutt siden):

Mitt inntrykk er at det ikke er vanlig i det hele tatt. Menn virker å være livende redd for sæd, som om det både var giftig og helligbrøde. Mange vil jo ikke engang kysse dama etter at hun har sugd ham, og i hvert fall ikke om hun lot ham komme i munnen.

Ja, det er nok varierende 😄  når jeg tenker meg om, så kan det for min del komme sv at en mann som ikke ville kysse meg etter å bli sugd, ikke hadde blitt en kjæreste. 

Det hadde rett og slett gjort meg ubekvem og ukomfortabel og jeg hadde blitt lei meg fordi jeg hadde ført vedkommende syntes jeg var ekkel eller noe

Jeg har jo vært borti sorten når jeg trnker meg om,  men de har vært då kortvarig og er så lenge siden  at jeg har glemt de fantes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (2 minutter siden):

Jeg må, med skam å melde, innrømme at jeg hører til blant disse. Jeg kysser etter at hun har sugd meg og jeg slikker etter at jeg har pult henne, men ikke om jeg har kommet i munnen eller fitta hennes. Jeg trekker meg ut og kommer over pupper, mage eller rompe om vi ikke bruker kondom.

Jeg veit ikke hvorfor det er sånn, og jeg skulle faktisk ønske jeg ikke brydde meg om det, men det gjør jeg altså. Kroppen reagerer sterkt på det, med brekning og full rulle - og det er jo ikke så veldig sexy for noen av oss. Heldigvis har alle mine partnere respektert mine grenser på det, akkurat som at jeg har respektert de som ikke har villet suge meg etter at jeg har pult dem for å unngå sine egne kroppsvæsker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (7 timer siden):

Derfor er det så utrolig elegant med kondom! Slipper alt av søl og smaker. Og jeg som ikke liker suging kan likevel gjøre det med kondom på.

Anonymkode: a2718...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint suge han etter at han har penetrert meg, forsåvidt også etter at han har kommet. Ny/fersk sperm smaker ikke noe, så lenge det ikke er lenge mellom hver tømming (blir ikke det her 🤣). 

Han kan få slikke meg etter å ha kommet, men ingen har gjort det for dem vil ikke smake seg selv. Og jeg synes egentlig det er helt greit 😅 Ikke alle som vil kysse etter BJ med tømming heller.

Anonymkode: 505e5...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 2.8.2024 den 22.19):

Inspirert av den andre "Cleanup"-tråden...

Hvilken?

Hva med å linke til andre tråder hvis man omtaler dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cymbalta hjelper meg

Anonymkode: a320f...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Cymbalta hjelper meg

Feil link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 2.8.2024 den 22.25):

Jeg syns det er kjempe hot og sexy for min del 😉. Fins ikke noe bedre enn en mann som er trygg på seg selv. 

Oser mann med stor M for min del ihvertfall ❤️

Trygg på seg selv for at han sleiker opp sin egen sperm fra en kvinnes vagina? 

Unnskyld at jeg sier det, men man er ikke noe mindre mann om man ikke gjør det. 

Som å si at en kvinne først er en ordentlig kvinne hvis hun tar kuk i rumpa eller suger kuk. 

Ingen av delene gjør hun til mindre kvinne av den grunn. 

Det handler bare om preferanser, kink og fetisjer.. Noen elsker den slags, andre kan ikke fordra det. Og så er det de midt i mellom som gjør det fordi de føler seg prwsset til set eller gjør det for å tilfredsstille partnere og what not

Anonymkode: c6683...42a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk aldri vært aktuelt. Det skjer alltid før han kommer selv 🤤 men hadde ikke brydd meg om det. 

Anonymkode: 3a2c9...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...