Gå til innhold

Slettet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Greenbutterfly
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Greenbutterfly skrev (4 minutter siden):

Det er en mann jeg er litt ekstra interessert i. Vi følger hverandre på sosiale medier. Jeg «liket» et bilde han postet, og et par timer senere får jeg varsel om at han liket et bilde som jeg postet for et par uker siden. Det betyr vel at han har sett på profilen min etter at jeg liket hans bilde? 

Mest sannsynlig, men det kan hende at han  bare ville gi deg en like siden du likte bildet hans.

Var det bilde du la ut sist han likte?

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Greenbutterfly said:

Det er en mann jeg er litt ekstra interessert i. Vi følger hverandre på sosiale medier. Jeg «liket» et bilde han postet, og et par timer senere får jeg varsel om at han liket et bilde som jeg postet for et par uker siden. Det betyr vel at han har sett på profilen min etter at jeg liket hans bilde? 

Jeg tenker at du ikke skal overtenke dette. Her virker det som om du leter litt etter signaler og det kan bli farlig. 

Anonymkode: 83a3b...2ae

Skrevet
Kassettspiller skrev (1 time siden):

Mest sannsynlig, men det kan hende at han  bare ville gi deg en like siden du likte bildet hans.

Var det bilde du la ut sist han likte?

Ja det var det 

Skrevet
Greenbutterfly skrev (2 minutter siden):

Ja det var det 

Da kan det være at han kun likte bilde fordi du likte hans. Om han er interessert er vanskelig å vite.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...