Gå til innhold

Litt om stygge rundstykker, værmeldingen og dueunger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må bare si det - jeg har alltid lurt på hvorfor rundstykker alltid ser så perfekte ut i reklamer. Når jeg baker dem hjemme, blir de aldri like jevne og gyldenbrune. Har prøvd alle mulige oppskrifter og teknikker, men de ender alltid opp med å være litt skeive og ofte litt brent på undersiden. Har noen tips til hvordan jeg kan få dem til å se mer ut som de gjør på TV? Er det noen hemmelig triks jeg ikke kjenner til, eller er det bare magien av fotoredigering?

Forresten, har dere noen gang lagt merke til hvor mye værmeldingen kan påvirke humøret vårt? Jeg mener, jeg blir alltid litt ekstra glad når det meldes sol, selv om jeg vet at værmeldingen ofte kan ta feil. Hvem trenger egentlig meteorologer når vi har vindusviskere og paraplyer, ikke sant?

Til slutt, har dere noen gang tenkt på hvor merkelig det er at vi aldri ser babyduer? Hvor er alle dueungene? Jeg ser bare voksne duer overalt. Kanskje de har et hemmelig underjordisk dueakademi hvor de trenes opp før de slippes ut i verden?

Anonymkode: 05e2c...421

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dueunger er normalt å se i mange garasjer rundt om i byer. Så der har du det hemmelige akademiet. Ser de vært år. 

Anonymkode: 6d1b3...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til rundstykkene, vei de på vekt så alle blir like store og pensle med vann og ta litt frø på toppen, det gjør susen, synes jeg. Angående svidd under, er ovnen din litt ujevn kanskje? Det problemer har jeg aldri hatt. 

Jeg blir ofte glad når det meldes regn, helt avhengig av humøret mitt. 😅

Har faktisk sett noen babyduer, men holder likevel en knapp på hypotesen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...