Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er i forhold, både langt og kort, flørter du med andre? Hvor langt er det OK å gå syns du? 

Vet at dette fort blir en hissig tråd, så pust med magen da dere 😅

Anonymkode: b4c55...be7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan begynne. Ja jeg flørter, med kollegaer på fest og ukjente innimellom også, f.eks. på byen.

Har aldri vært utro i den forstand at jeg har kysset eller noe mer med noen andre, selv om jeg kan fantasere om det. 

For meg går grensen et sted rundt kyssing kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg småflørter litt, men går aldri over streken der jeg er dirty eller fysisk

Anonymkode: d8434...c30

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørter også, grensa går med fysisk og kyssing. 

Anonymkode: f879d...25a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, veldig lite. Jeg har lite interesse for flørting.

Men jeg kan være interessert i å prate med menn, fordi de ofte kan ha interessante tanker de kommer med. For noen er dette kanskje "fløring", i deres enkle verden.

Anonymkode: dd781...f4c

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg småflørter litt med en kollega. 

Anonymkode: b5a90...538

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. I tidligere forhold ja, for da var jeg ung og usikker, og trengte disse bekreftelsene. Nå er jeg over 30 år, mye tryggere i meg selv og har familie med mannen jeg har delt 13 år med. 

Anonymkode: a02ea...d9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kremt, kremt, ja. Rødme, rødme. Aldri fysisk kontakt, men en flørtende bemerkning i ny og ne til menn i passende alder/menn jeg vet har et litt godt øye til meg. Blir visst aldri for gammel til det. 

Hilsen K63

Anonymkode: 37d96...c27

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri. Holder meg profesjonell til det motsatte kjønn.

Kvinne 23

Anonymkode: 72895...e4f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du som er i forhold, både langt og kort, flørter du med andre? Hvor langt er det OK å gå syns du? 

Vet at dette fort blir en hissig tråd, så pust med magen da dere 😅

De to gangene jeg har vært i forhold, så har jeg IKKE flørtet med andre menn. Jeg er like trofast som en hund og holder meg til han jeg er sammen med. Overhodet ikke interessert i andre menn (seksuelt eller som en potensiell kjæreste). Jeg har kun øyne for den jeg er sammen med. Derfor kunne det heller ikke falle meg inn å være utro. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri nå lenger.

I tidligere forhold flørtet jeg masse og var dessverre og utro. I mitt nåværende forhold (7år sammen) flørter jeg ikke i det hele tatt. Komplett uint i alt av menn. Egentlig veldig deilig! 

Anonymkode: 44a2a...63b

Skrevet
Mardina skrev (34 minutter siden):

De to gangene jeg har vært i forhold, så har jeg IKKE flørtet med andre menn. Jeg er like trofast som en hund og holder meg til han jeg er sammen med. Overhodet ikke interessert i andre menn (seksuelt eller som en potensiell kjæreste). Jeg har kun øyne for den jeg er sammen med. Derfor kunne det heller ikke falle meg inn å være utro. 

Samma her! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri gjort. Synes det er rimelig upassende.

Anonymkode: d3a67...72d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, lite av generell flørt med andre enn kjæresten. 

Derimot har det hendt at jeg har fått litt interesse for en spesifikk annen, særlig om vi har hatt problemer i forholdet, men da har jeg aldri gått over streken. Ser dynamikken at jeg får lyst på oppmerksomhet fra andre når vi har problemer, har selvinnsikt på det, og oppsøker ikke trøbbel.

Anonymkode: 5f522...926

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig snill og åpen person som svarer hyggelig til alle, og noen menn tror da at jeg flørter, eller så har jeg dårlige grenser eller noe som roper "lett bytte?" 

For da begynner de å ta den hyggelige praten litt mer i grenseland. Og jeg vet ikke hvordan stoppe det uten å såre dem, eller si høyt at jeg syntes de flørter, noe som kan virke litt innbilsk også.

Tips til å håndtere? 

Anonymkode: 55ca6...10d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja kan små flørte litt, men ligger ikke noe mer bak det. 

Er i et godt og trygt forhold på 14 året, med barn. Ingen ønsker om å gjøre noe mot min mann. 

Anonymkode: 02e62...c5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke greit hvis man i et forhold. Jeg er trofast, og den eneste jeg flørter med er mannen min

Anonymkode: 7243c...752

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en veldig snill og åpen person som svarer hyggelig til alle, og noen menn tror da at jeg flørter, eller så har jeg dårlige grenser eller noe som roper "lett bytte?" 

For da begynner de å ta den hyggelige praten litt mer i grenseland. Og jeg vet ikke hvordan stoppe det uten å såre dem, eller si høyt at jeg syntes de flørter, noe som kan virke litt innbilsk også.

Tips til å håndtere? 

Jeg har litt ulike teknikker, men de jeg bruker mest er:

Naive Nina. Kommer de med et frekt forslag, svarer jeg hyggelig men "kjedelig". Syndere i sommersol? Ja, sol er deilig. Gleder meg til is.

Bestekompis Berit. Svarer litt kompis, som om det de nettopp sa var en vits de kom med til en mannlig venn. Ligge med deg? Hoho. Den vitsen var god.

Saklige Sara. Nei, jeg er ikke fristet av å bade naken med deg. I et tonefall som om de selger lodd jeg ikke vil kjøpe. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har litt ulike teknikker, men de jeg bruker mest er:

Naive Nina. Kommer de med et frekt forslag, svarer jeg hyggelig men "kjedelig". Syndere i sommersol? Ja, sol er deilig. Gleder meg til is.

Bestekompis Berit. Svarer litt kompis, som om det de nettopp sa var en vits de kom med til en mannlig venn. Ligge med deg? Hoho. Den vitsen var god.

Saklige Sara. Nei, jeg er ikke fristet av å bade naken med deg. I et tonefall som om de selger lodd jeg ikke vil kjøpe. 

Takk 😂❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

12 år langt forhold og flørter titt og ofte, men grensen går der. Har fotflørtet to ganger og da fikk jeg dårlig samvittighet etterpå så det har jeg ikke gjentatt. Unngår berøring annet enn klemming og en hånd på skulderen. Og prøver personen å snakke om sex så endrer jeg tema.

Anonymkode: 22058...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...