AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #21 Del Skrevet 7. august 2024 Mardina skrev (På 2.8.2024 den 22.10): Jeg synes peniser er facinerende å se på 😄 Og spesielt når den sitter på en fyr som jeg er glad i 🥰 Men jeg går ikke rundt i hverdagen og forestiller meg hvordan andre menn sin penis ser ut 😄 Det gjør jeg 😄 og jeg er bi-mann. Funderer ofte på om de kjekke guttene/mennene jeg ser/møter er godt utstyrte. De skulle bare visst hva jeg tenker 😄 Anonymkode: fbae1...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #22 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg synes ikke underliv er noe pent, uansett om det er en vagina eller penis. Men jeg får ikke "ekle" assersjoner med underliv før de blir tvunget på meg. Så der er problemet for meg. Anonymkode: 42ee6...578 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #23 Del Skrevet 7. august 2024 Synes ikke peniser er ekle, og har ikke inntrykk av at damer flest synes det? Men vi liker ikke å bli blottet for, om det er IRL eller dickpics. Det handler ikke om penisen i seg selv, men holdningen til de som gjør det - det er det som er ekkelt / avtennende. Anonymkode: ab18d...1d8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #24 Del Skrevet 8. august 2024 En penis som bare sitter på kroppen til en mann i en situasjon der nakenhet er naturlig er helt nøytral for meg. Penis i en seksuell situasjon jeg selv har oppsøkt: superhot Det er peniser i seksuelle situasjoner som på en eller annen måte blir presset på oss som er ekle. Anonymkode: 46481...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #25 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En penis som bare sitter på kroppen til en mann i en situasjon der nakenhet er naturlig er helt nøytral for meg. Penis i en seksuell situasjon jeg selv har oppsøkt: superhot Det er peniser i seksuelle situasjoner som på en eller annen måte blir presset på oss som er ekle. Anonymkode: 46481...b53 Standardsvaret over alle. Anonymkode: e6836...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #26 Del Skrevet 8. august 2024 Irak skrev (På 2.8.2024 den 22.55): Jeg syns peniser er flotte å se på jeg. Fins jo utallige størrelser, tykkelser og lengder. Syns det er litt spennende. Mulig jeg må kjøpe meg penisatlaset 😂 Du er ikke redd for å få dickpicks i DM? Anonymkode: 9f824...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 8. august 2024 #27 Del Skrevet 8. august 2024 På jobb er en penis frisk eller syk. På privaten er den enten søt eller rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 8. august 2024 #28 Del Skrevet 8. august 2024 En penis er jo bare en kroppsdel. Tenker ikke så mye over det om jeg skulle se noen naken utenom sex her i livet. Men en erigert en.. det er noe helt helt annet .. det betyr jo så mye mere enn bare at d er endel av kroppen, når peinis blir til pikk liksom 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. august 2024 #29 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 22.54): Der er vi litt inne på temaet som jeg startet med; en slags "penisfientlighet". En penis gjør nok minimal skade på egen hånd; det er mannen den sitter på som kan være et potensielt "våpen". Dvs. du møter faktisk disse potensielle "våpnene" mange ganger daglig; på gata, på Kiwi, på jobb osv. Heldigvis er det et lite fåtall av menn som er overgripere selv om de har penis. Og hva med alle andre kroppsdeler vi blir "påtvunget" daglig; "hode, skulder, kne og tå, kne og tå". Personlig er jeg ikke overbegeistret over alle de bare føttene kvinner, spesielt i sommerhalvåret, vifter med høyt og lavt, men lager ikke noe oppstyr av den grunn. De fleste vil sikkert si at "det er jo bare føtter. De er jo en naturlig del av kroppen". Ja, og det er en penis også TS Anonymkode: b4789...3bb Men jeg vil nå si at jeg foretrekker kvinner som vifter med bare føtter fremfor menn som vifter rundt med penis 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. august 2024 #30 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du er ikke redd for å få dickpicks i DM? Anonymkode: 9f824...2e4 Hvorfor skulle jeg være redd for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #31 Del Skrevet 8. august 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle jeg være redd for det? Synes du ikke at det er ubehaglig å få dickpics? Anonymkode: 9f824...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. august 2024 #32 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du ikke at det er ubehaglig å få dickpics? Anonymkode: 9f824...2e4 Jeg bryr meg ikke om det jeg 😂. Finnes verre ting å henge seg opp i.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #33 Del Skrevet 8. august 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Jeg bryr meg ikke om det jeg 😂. Finnes verre ting å henge seg opp i.... Sikkert klokt men vi er mange her som klager på det Anonymkode: 9f824...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 8. august 2024 #34 Del Skrevet 8. august 2024 Beklager, men altså: når ble peniser ekle å se på? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #35 Del Skrevet 8. august 2024 Lovise78 skrev (1 minutt siden): Beklager, men altså: når ble peniser ekle å se på? Liker du å se på tilfeldige peniser? Anonymkode: 9f824...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 8. august 2024 #36 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Liker du å se på tilfeldige peniser? Anonymkode: 9f824...2e4 Hva er en tilfeldig penis? Hvordan skiller den seg fra andre peniser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #37 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg liker peniser! Synes det er spennende å tenke på hvordan penisen til noen jeg syns er attraktiv (på et eller annet vis) ser ut og hvordan det ville være å suge/ha den inni seg. Har aldri fått dickpics av noen uten å be om det selv, men det hadde ikke vært verdens undergang om så hadde skjedd 😊 Hvorfor skulle jeg bli krenket over at noen vil vise meg penisen sin? Om det er noen jeg ikke ønsker å se penisen til er jo bildet irrelevant for meg, og i så tilfelle er antakelig også mannen penisen sitter på helt uinteressant😅 Jeg har respekt for at andre ikke tenker på samme måte. Anonymkode: 8354e...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 8. august 2024 #38 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg tenker ikke over kjønnsorganer i ikke-seksuelle settinger. Nakne mennesker er bare nakne mennesker, og penis (og vulva) er en del av anatomien. Jeg ønsker imidlertid ikke å presenteres for andres kjønnsorganer med et seksuelt motiv i en setting der jeg ikke selv har bedt om det. Jeg har kun sex med han jeg er gift med, altså er seksuell oppmerksomhet fra alle andre uønsket for min del. Det betyr ikke at jeg synes peniser er ekle. Jeg er bare ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #39 Del Skrevet 8. august 2024 Liker ikke å verken se på noen form for kjønnsorgan. Men foretrekker at man steller dette rent og at det ikke stinker og at man ikke viser det for andre enn ektefelle. Folk som sender dickpicks fremstår som et sykt menneske med en eller annen alvorlig mental svikt og ingen sosiale antenner. Anonymkode: ab440...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #40 Del Skrevet 8. august 2024 49 minutter siden, Lovise78 said: Hva er en tilfeldig penis? Hvordan skiller den seg fra andre peniser? Ikke spill dum da. En tilfeldig penis er hvis du får et bilde av tissen til en helt tilfeldig fyr du ikke kjenner sendt til deg. Om du ikke ser problemet her, så er det ikke vits å diskutere videre. Anonymkode: ab440...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå