AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Del Skrevet 2. august 2024 Kan man ta Titan piercing i ørene på piercingstudio? Datteren min reagerte på medisinsk plast så håper det er noe annet som kan gå? Anonymkode: 78032...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan man ta Titan piercing i ørene på piercingstudio? Datteren min reagerte på medisinsk plast så håper det er noe annet som kan gå? Anonymkode: 78032...0ab Med en slik allergi, så bør hun ikke ha hull i ørene. Hvor gammel er hun? Anonymkode: 8d484...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Del Skrevet 2. august 2024 Ikke alltid de bruker det automatisk i "startsmykket", men snakk med de så ordner det seg nok Anonymkode: 2bcdd...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Med en slik allergi, så bør hun ikke ha hull i ørene. Hvor gammel er hun? Anonymkode: 8d484...00b Hvorfor ikke? 9 år. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ikke alltid de bruker det automatisk i "startsmykket", men snakk med de så ordner det seg nok Anonymkode: 2bcdd...8ed Men det finnes? Ser de har hos frisør, men vil helst ikke ta det der. Anonymkode: 78032...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 Ganske vanlig med titan eller kirurgisk stål hos piercingstudio. Selvfølgelig kan hun ha hull i ørene hun også, selv om hun har allergi. Er jo nettopp derfor man bruker materialer man tåler... Anonymkode: 2bcdd...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg hadde nesering av titan og den tok jeg hos et piercingstudio, og de bruker kun titan fordi det tåler alle fikk jeg vite. Anonymkode: 9b537...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå