Gå til innhold

Han er kald mot meg etter at jeg sa jeg er nervøs for forberedelsene til bryllupet vårt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sov veldig dårlig og han lurte på hvorfor og jeg sa det nok er pga nerver rundt bryllupsplanleggingen. Stedet vi skal leie er litt trege på å svare og vi er allerede sent ute (av ulike grunner som jeg ikke kan skrive om her). Jeg har sagt før at jeg har sommerfugler i magen og gleder meg til å gifte meg med han, ikke det som er problemet Men jeg tror han er kald nå fordi jeg ikke får sove av at jeg er nervøs. Regner jo med at det bare er midlertidig. Overreagerer han? Eller jeg?

jeg er generelt en mer engstelig person enn han og han tar alt det her med knusende ro. 
men det er jeg som stort sett står for kommunikasjonen med de ulike arrangørene. Skulle ønske han kanskje hadde reagert litt annerledes og med mer forståelse. Det er vel ikke uvanlig at det kan være noe uro rundt slike store begivenheter? 
Skal liksom alt være dans på roser rundt sånne ting? Tror kanskje han tar det personlig 

Anonymkode: 13aef...639

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryllup betyr ofte stress i forkant. Man er faktisk sliten når dagen endelig kommer. Prat sammen. 

Anonymkode: 909df...87c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi holder på med planlegging av bryllup og er i aller siste innspurt. Jeg har vært dritstressa, på grensen til hysterisk. Til og med grått et par ganger, og her er han veldig engasjert i planleggingen så det går ikke på at det er stor skjevfordeling i arbeidsbelastning, selv om mye faller på meg fordi jeg rett og slett har oppgaver han ikke kan gjøre (til gjengjeld tar han absolutt alt av husarbeid 😂).

Det er en STOR dag, nerver kommer i tillegg - frykten for at noe skal skjære seg.

Minn han enda en gang på at stresset ikke er en refleksjon av selve giftemålet. Og si til han at en kald skulder er skikkelig ugreit, og hjelper ingen. Dere er partnere og skal dele resten av livet sammen, og denne dagen skal kjærligheten deres feires - minn han på dét også 😊

Anonymkode: 594e7...9fe

AnonymBruker
Skrevet

Synes at det er veldig merkelig at dere ikke bare prater ut om dette, og er åpne om hva dere føler til den andre. Han er kald, og du skriver melding på forum. Det er ikke akkurat riktig utgangspunkt for et ekteskap. 

Anonymkode: 996e9...c1c

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes at det er veldig merkelig at dere ikke bare prater ut om dette, og er åpne om hva dere føler til den andre. Han er kald, og du skriver melding på forum. Det er ikke akkurat riktig utgangspunkt for et ekteskap. 

Anonymkode: 996e9...c1c

Enig i dette. Dere må jo kunne kommunisere om denne type ting, når dere skal gifte dere.

Anonymkode: e1cab...2a1

AnonymBruker
Skrevet

Blir han kald og avvisende hvis du har noe annet enn positive følelser og holdninger? 

Anonymkode: 1e512...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en lovende start på et ekteskap. 
Nå har du fått en smakebit på hva du kan forvente fremover. 
Menn som blir kalde, avvisende og går, kan ha en tilknytningsforstyrrelse. Det krever en god dose forståelse og aksept fra partneren å være gift med slike. 

Regn med parterapi.

Anonymkode: a8a0b...658

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...