Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjørte gjennom en 5 knopssone igår. Lå først i 10,  men så 8. greia er at det står først 5 knop og så skilt med «sakte fart», så da tenkte jeg mellom 5-10 var greit og definert som sakte. 

Godtok forenklet forelegg på 1500 kr, men de har jo ingen måling eller noe. Og de mente jeg lå mellom 15-20, selvom jeg har knopmåler.

Vet jeg har kjørt for fort. Men man kan også velge å ikke godta og bli anmeldt, hva er egentlig sannsynligheten for å vinne noe sånt? Er jo ord mot ord, men er vel ingen sjanse for å vinne noe sånt. Verste var at jeg ble forbikjørt av en gummibåt, men de valgte å stoppe meg 

jaja.. bare greit å vite. Da kan de jo teknisk sett gi en bot om man ligger i 5 for man har ikke noe å si uansett uten bevis? Er jo jeg som må bevise ting, ikke de?

Anonymkode: 4e2e8...354

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 knop er så lite at du taper i tingretten med mindre du kan bevise at du hadde dreggen ute 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slike som deg, som aldri har gjort en flue fortred som er viktig å bøtelegge. Det er Norge det. Så lukker man bare øynene til de som driver med ulovligheter hele tiden hver dag.

Anonymkode: fd6c4...171

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Boten Anna?

Anonymkode: 7c09d...d4e

Skrevet

Har du knopmåler som måler fart igjennom vann eller GPS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...