Gå til innhold

Beste tekst for å spørre om vi bør ordne opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi kranglet. Såret hverandre. Helt stille fra begges kant siden. Ble på en måte et brudd uten at det var helt sånn heller. 10 dager har gått. Vi er sykt stolte begge to. 

Jeg orker ikke ha det sånn. 

Hva er den beste teksten jeg kan sende etter så lang tid for å spørre om vi bør ordne opp? Orker ikke en lang utgreiing. 

Eneste jeg kommer på er 

"Ønsker du at vi skal ha det sånn som det er blitt mellom oss nå? Klem fra meg" 

Noe annet som fenger litt mer...? (Vil gjerne ha råd om tekst, ikke en hel masse spørsmål rundt situasjonen, jeg har sagt det sånn trengs om det. 😊

Anonymkode: bba3e...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Upps, denne skulle vært under "samliv" forumet. Blingset litt der. Jaja..... 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen? Jeg er så dårlig på sånt.... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var en tosk. Beklager det. Jeg skulle aldri sagt alt jeg sa. Fortsatt glad i deg. Håper du kan tilgi meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ringe eller møtes og prate sammen, ikke meldinger. Og stolthet i en sånn situasjon er bare tåpelig. Si hva du føler og ta imot svarene du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du kommer lengst med å være helt ærlig om hva du føler. Si at du føler dette er helt blæh og at du vil møtes og prate - om det er det du vil. Det å vise sin sårbarhet kan være tøft, men noen ganger er det veien til forsoning. Og dropp stoltheten ja. Ingen av dere får det bedre sånn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Start med å legge deg flat. Ikke den du foreslår, den virker passiv aggressiv.

"Jeg var en dust, og jeg vet jeg såret deg. Jeg er skikkelig lei meg for det og håper du kan tilgi meg".

Anonymkode: 4a1d1...d75

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis begge er stolte så må du rekke ut en hånd skal du få personen tilbake. Enkel tekst som Anonymkode: 4a1d1...d75 skriver passer veldig bra for å bryte igjennom isen. 

Anonymkode: 7c00d...6f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 17.46):

Vi kranglet. Såret hverandre. Helt stille fra begges kant siden. Ble på en måte et brudd uten at det var helt sånn heller. 10 dager har gått. Vi er sykt stolte begge to. 

Jeg orker ikke ha det sånn. 

Hva er den beste teksten jeg kan sende etter så lang tid for å spørre om vi bør ordne opp? Orker ikke en lang utgreiing. 

Eneste jeg kommer på er 

"Ønsker du at vi skal ha det sånn som det er blitt mellom oss nå? Klem fra meg" 

Noe annet som fenger litt mer...? (Vil gjerne ha råd om tekst, ikke en hel masse spørsmål rundt situasjonen, jeg har sagt det sånn trengs om det. 😊

Ekspander  

Også da oversatt til: "Hvorfor har du ikke tatt kontakt med meg? Det er din skyld at det er som det er og jeg klandrer deg for alt sammen". Den er veldig passiv-aggressiv og kommer til å sette han rett i forsvarsposisjon... 

Anonymkode: 4326f...647

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis litt sårbarhet. Fortell at du ikke ville at det skulle bli sånn og at du kanskje ikke er kjempestolt over egen innsats. Si i klartekst at du håper dere kan snakke sammen og komme over dette (om det er det du vil da, teksten din var litt utydelig på om du ville ordne opp eller bare ha det avklart om det var over eller ikke).

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den teksten du har skrevet HI, kan du i alle fall ikke bruke. Den var voldsomt passiv aggressiv og vil bare forverre situasjonen. Du har fått to gode råd i tråden her, så bruk noe alla de tekstene heller. 

Og stoltheten må du bare legge vekk. Jeg klarte ikke å legge vekk min, og er nå ulykkelig singel på fjerde året. 

Anonymkode: 30d96...ea7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...