Gå til innhold

Rimelige hairextensions?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mich21_*
Skrevet

Hei

Jeg har lyst til å ta extensions for å få håret tykkere og lengre. Vanlig pris er ca. 5-10.000,-

Men en venninne av venninna mi har vært i oslo en plass å tatt extensions som kosta 2000,- hos en afrikansk frisør dame..

Og av visse årsaker så kan ikke jeg få vite hvor den frisør salongen er...(ikke spør hvorfor) :)

Så jeg lurer på om noen vet om en afrikansk frisør dame som setter billige extension kan fortelle meg HVOR i oslo hun holder til så blir jeg meget strålende hoppende glad :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ingenting om dette, men lurer på om det ikke sliter noe veldig på ens eget hår ? Hvordan foregår selve "feste-mekanismen" ? Håper at det er greit at jeg slenger meg på spørsmålet. :sjenert:

Skrevet

det en en afrofrisørsalong mellom gunerius og det hotellet som er i krysset hvor oslo spektrum, oslo city og gunerius ligger. hun setter på extensions billig men vet ikke helt metoden hennes. er en annen afrosalong som ligger i en av sidegatene til karl johan, like ved tollbugata, de limer dem på men venninna mi var ikke særlig fornøyd med dem. vet om et annet sted hvor håret blir sydd på, mye finere resultat, er kanskje en tusenlapp eller 2 dyrere... kan finne link om du er intr.

Gjest Gjest_mich21_*
Skrevet
Jeg vet ingenting om dette, men lurer på om det ikke sliter noe veldig på ens eget hår ? Hvordan foregår selve "feste-mekanismen" ? Håper at det er greit at jeg slenger meg på spørsmålet.  :sjenert:

Ja det sliter nok. på håret, men jeg har så tynt å slitt hår, har litt komplekser med det også... tror hun jeg vet om fikk satt løshåret i remser, men vet ikke om det ble limt/svidd på.. finnes det flere festemåter da? hmm..

Gjest Gjest_mich21_*
Skrevet
det en en afrofrisørsalong mellom gunerius og det hotellet som er i krysset hvor oslo spektrum, oslo city og gunerius ligger. hun setter på extensions billig men vet ikke helt metoden hennes. er en annen afrosalong som ligger i en av sidegatene til karl johan, like ved tollbugata, de limer dem på men venninna mi var ikke særlig fornøyd med dem. vet om et annet sted hvor håret blir sydd på, mye finere resultat, er kanskje en tusenlapp eller 2 dyrere... kan finne link om du er intr.

tusen takk for svar :) :) jeg skal til oslo i neste uke så da skal jeg stikke innom den salongen v gunerlus..så takk for tipset :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...