Gå til innhold

Hva er det mest uventede av ny partner du vet om?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en dame som mann nŕ to var 30 år eldre. 

Anonymkode: ed565...042

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: fcf1a...371

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne var vrien

Anonymkode: fc831...5c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne var vrien

Anonymkode: fc831...5c0

En uventet ny parter til noen du kjenner?

Ikke gi for mye info. 

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner ble sammen med broren til en hun hadde hatt en affære m. Problemet er jo bare at han hun hadde affæren med fortsatt er gift med samme dame som han da altså var utro mot. Med nåværende svigerinne.

Anonymkode: 81a10...707

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elskeren til ei venninne av meg fant seg en vietnamesisk "jentunge". Jeg ler meg ihjel, venninna mi gremmes. 

Det er vel tretti år mellom disse damene, ha ha.

Holde deg gift, hold deg trofast!

Anonymkode: c6d48...726

AnonymBruker
Skrevet

Du mener hva som er det mest uventede vi ha opplevd med date eller?? 

Jeg traff en skikkelig kul fyr på vei hjem fra byen. Han hadde så kule klær, snakket om kule ting og var i tillegg veldig kjekk og attpåtil pen. Han inviterte meg på nachspiel og etter det husker jeg ikke mer! Jeg hadde vel 2 i promille og våknet til en hysterisk langhåret type som ropte Hva fen har jeg gjort, og hvor er hatten min og hvor er klærne mine, og jeg har dame! Jeg lå under et pledd og så på ham og lurte på hva i all verden som skjedde. Ok da, han var ganske pen, men der han flaksa rundt med langt stivt (!) hår og frenetisle armbevegelser pluss et hysterisk uttrykk i ansiktet, ja så er det det rareste jeg har opplevd, og når han fant kłærne sine og hadde fått på seg uten å se spesielt representabel ut så skrek han til meg før han stormet ut "Vi har ikke hatt sex, vi har ikke hatt sex. Jeg har dame"

Hva skal man si? 

Anonymkode: ec652...01c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg traff en skikkelig kul fyr på vei hjem fra byen. Han hadde så kule klær, snakket om kule ting og var i tillegg veldig kjekk og attpåtil pen. Han inviterte meg på nachspiel og etter det husker jeg ikke mer! Jeg hadde vel 2 i promille og våknet til en hysterisk langhåret type som ropte Hva fen har jeg gjort, og hvor er hatten min og hvor er klærne mine, og jeg har dame! Jeg lå under et pledd og så på ham og lurte på hva i all verden som skjedde. Ok da, han var ganske pen, men der han flaksa rundt med langt stivt (!) hår og frenetisle armbevegelser pluss et hysterisk uttrykk i ansiktet, ja så er det det rareste jeg har opplevd, og når han fant kłærne sine og hadde fått på seg uten å se spesielt representabel ut så skrek han til meg før han stormet ut "Vi har ikke hatt sex, vi har ikke hatt sex. Jeg har dame"

Hva skal man si? 

😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva skal man si? 

Oida 🤣 Får håpe han ikke hadde hatt sex....

Skrevet

Var vel en venninne av meg. Super'pen, doktorgrad, kjempemye energi, interessert i alt mulig, får til hva hun vil. Ble sammen med en fyr jeg studerte med, som så ganske slaskete ut, var konstant sliten, bidro såvidt i gruppa vi var i. Var ellers grei kar, snill og rettferdig, men hadde rett og slett ikke sett for meg de to sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke Durek komme. 

Anonymkode: 88ec9...aea

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg så ikke Durek komme. 

Anonymkode: 88ec9...aea

Jeg vil ikke se han komme 

Anonymkode: da329...e0d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min ble sammen med søskenbarnet mitt, sykt kleint i familieselskaper. 

Anonymkode: 7e48b...267

• Liker 1
Skrevet

En jeg kjenner ble sammen med en flykning han og familien hadde tatt inn i sitt hjem. Hun var like gammel som hans datter (19 år). Han gikk fra samboer og ødela delvis forholdet til egen datter....

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 23.58):

Jeg vil ikke se han komme 

Anonymkode: da329...e0d

Han gjør ikke det, han resirkulerer sæden sa han i podcast🤢

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...