AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Jeg er alltid sånn som mister interessen og blir stresset og gruer meg til å åpne 15 snaps i løpet av et par timer, og har vært forkjemper av at man mister interessen av å være for på. Har selv opplevd at menn har mistet interessen når jeg har tekstet mye som har forsterket denne forestillingen. Nå har jeg møtt en mann på ferie hvor alt klaffet umiddelbart. Nå er vi fra hverandre og han tekster og snapper i vanvittige mengder, typ god morgen, god lunsj, hva gjør du nå vakre ++. Og til min store forskrekkelse plager det meg ingenting, liker han bare mer og mer. Har andre opplevd å få denne forestillingen snudd på hodet? Jeg er så overrasket over meg selv, vennene mine har alltid tullet med at de ikke ville datet meg fordi jeg mister interessen hver gang menn er litt på eller viser at de liker meg. Mens nå får jeg ikke nok, kunne pratet 24/7. En annen ting er at han ikke har et utseende jeg vanligvis liker, men bryr meg ikke om feilene hans heller. Hadde løpt om en av de andre jeg har vært med ikke så perfekt ut, men bryr meg ikke med han her. Anonymkode: 30f50...251
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 Det har aldri vært min erfaring, men vet mange føler det anderledes. Jeg og min kjæreste har vært sammen i 2 år, og vi har vært veldig på helt fra start, jevnlig kontakt gjennom dagen, og vet noen sikkert ville følt det var for mye, men for oss var det rett. Å tilpasse mengde kommunikasjon etter hva man tror er for mye eller lite for den man møter er veldig lite lurt, bare vær deg selv, og ikke spill noe spill Anonymkode: 537eb...d32
Cornix Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Jeg mister interessen etter hvert om noen ikke er "på" - Skal man spille et spill er det ikke noe for meg. Om man virkelig liker noen så mister man ikke interessen om de er "på", da har du bare ikke likt de andre godt nok. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det har aldri vært min erfaring, men vet mange føler det anderledes. Jeg og min kjæreste har vært sammen i 2 år, og vi har vært veldig på helt fra start, jevnlig kontakt gjennom dagen, og vet noen sikkert ville følt det var for mye, men for oss var det rett. Å tilpasse mengde kommunikasjon etter hva man tror er for mye eller lite for den man møter er veldig lite lurt, bare vær deg selv, og ikke spill noe spill Anonymkode: 537eb...d32 Ja, jeg syns det er så uvant at jeg kan tekste mye uten at han blir kald og trekker seg, og det føles så bra at han viser så mye interesse og jeg ikke går rundt å har angst fordi jeg ikke får svar. Ny opplevelse for meg. Trodde virkelig jeg kun likte menn som var unnvikende i kommunikasjonen men det er jo omvendt, er tydeligvis som deg jeg da! Anonymkode: 30f50...251
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 1 hour ago, Cornix said: Jeg mister interessen etter hvert om noen ikke er "på" - Skal man spille et spill er det ikke noe for meg. Om man virkelig liker noen så mister man ikke interessen om de er "på", da har du bare ikke likt de andre godt nok. Nemlig. Skjønner nå at jeg ikke likte de andre godt nok. Trodde jeg bare var en person som mistet interessen av at de var så på, mens egentlig bare var jeg mindre interessert enn jeg trodde. Anonymkode: 30f50...251 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 At man overser «feil» er ikke så rart om man møtes på gamlemåten. Da får personligheten mulighet til å overstyre ev. preferanser på utseende. Jeg har gjennom årene møtt flere menn jeg nok aldri ville sveipet høyre på Tinder, men som i en ikke-dating setting hadde en fantastisk utstråling og personlighet jeg gladelig hadde datet. Når det kommer til å være for «på» så bunner min skepsis i tidligere erfaring. De mennene som har gått hardt ut (og som jeg har likt tilbake) har uten unntak mistet interessen innen kort tid, ev. at de ble skikkelig creepy. Fort opp, fort ned. Vet ikke om det var for å oppnå sex/kontroll (sjalusi dukket raskt opp), eller at spenningen i starten var en slags rus. Slik sett har jeg vel gått motsatt vei av TS, tenkte «this must be love» da jeg var yngre, superskeptisk i dag som 40+ Det betyr ikke at det alltid er slik for alle andre, men jeg klarer ikke stole på slike menn. Litt initiativ må det selvfølgelig være begge veier, men ikke 20 snaps om dagen og pusenavn etter en uke (er generelt lite glad i chatting, møtes heller). Nå høres jeg veldig negativ ut, men jeg ønsker TS alt godt altså 😊 Anonymkode: 4f12f...032 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #7 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 17.40): Jeg er alltid sånn som mister interessen og blir stresset og gruer meg til å åpne 15 snaps i løpet av et par timer, og har vært forkjemper av at man mister interessen av å være for på. Har selv opplevd at menn har mistet interessen når jeg har tekstet mye som har forsterket denne forestillingen. Nå har jeg møtt en mann på ferie hvor alt klaffet umiddelbart. Nå er vi fra hverandre og han tekster og snapper i vanvittige mengder, typ god morgen, god lunsj, hva gjør du nå vakre ++. Og til min store forskrekkelse plager det meg ingenting, liker han bare mer og mer. Har andre opplevd å få denne forestillingen snudd på hodet? Jeg er så overrasket over meg selv, vennene mine har alltid tullet med at de ikke ville datet meg fordi jeg mister interessen hver gang menn er litt på eller viser at de liker meg. Mens nå får jeg ikke nok, kunne pratet 24/7. En annen ting er at han ikke har et utseende jeg vanligvis liker, men bryr meg ikke om feilene hans heller. Hadde løpt om en av de andre jeg har vært med ikke så perfekt ut, men bryr meg ikke med han her. Anonymkode: 30f50...251 Er menn for intense mister jeg interessen. Spesielt hvis det blir mye hjerte emojier. Får noja. Anonymkode: b9d58...101 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Skrevet 3. august 2024 Du vil oppfordre folk å være helt obsessed? Anonymkode: da9d1...b87
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #9 Skrevet 4. august 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Er menn for intense mister jeg interessen. Spesielt hvis det blir mye hjerte emojier. Får noja. Anonymkode: b9d58...101 Det har jeg alltid gjort og, blitt irritert og kvalm av dem. Men nå elsker jeg det og vil prate med han 24/7 Anonymkode: 30f50...251
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #10 Skrevet 4. august 2024 On 8/3/2024 at 1:05 AM, AnonymBruker said: At man overser «feil» er ikke så rart om man møtes på gamlemåten. Da får personligheten mulighet til å overstyre ev. preferanser på utseende. Jeg har gjennom årene møtt flere menn jeg nok aldri ville sveipet høyre på Tinder, men som i en ikke-dating setting hadde en fantastisk utstråling og personlighet jeg gladelig hadde datet. Når det kommer til å være for «på» så bunner min skepsis i tidligere erfaring. De mennene som har gått hardt ut (og som jeg har likt tilbake) har uten unntak mistet interessen innen kort tid, ev. at de ble skikkelig creepy. Fort opp, fort ned. Vet ikke om det var for å oppnå sex/kontroll (sjalusi dukket raskt opp), eller at spenningen i starten var en slags rus. Slik sett har jeg vel gått motsatt vei av TS, tenkte «this must be love» da jeg var yngre, superskeptisk i dag som 40+ Det betyr ikke at det alltid er slik for alle andre, men jeg klarer ikke stole på slike menn. Litt initiativ må det selvfølgelig være begge veier, men ikke 20 snaps om dagen og pusenavn etter en uke (er generelt lite glad i chatting, møtes heller). Nå høres jeg veldig negativ ut, men jeg ønsker TS alt godt altså 😊 Anonymkode: 4f12f...032 Skjønner hva du mener og har opplevd lignende. Men da har mennene gjerne vært ganske seksuelle også, til tross for at vi har hatt sex nevner han ingenting seksuelt, bare hvor skjønn og god jeg er. Og vil vite om dagen min. Ikke sendt et eneste drøyt bilde eller spurt om det. Er til vanlig ikke glad i chatting selv 😅 Anonymkode: 30f50...251
Gjest Hoia Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 Det er heller det at det ikke er ekte som er greia. Hvordan kan en fyr som kun har møtt deg etter to-tre ganger være helt gira? Da er det ikke deg de er interessert i, men selve settingen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #12 Skrevet 4. august 2024 2 minutter siden, Hoia said: Det er heller det at det ikke er ekte som er greia. Hvordan kan en fyr som kun har møtt deg etter to-tre ganger være helt gira? Da er det ikke deg de er interessert i, men selve settingen. Jeg føler det gjensidig som han, og det er følelsen jeg hadde med han jeg likte. Han beskriver det samme, hvordan alt bare føltes riktig og godt sammen. Anonymkode: 30f50...251
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #13 Skrevet 4. august 2024 Det er jo ikke vanlig å være forelsket lenger, bare fordi man dater, så da blir det nok liten toleranse for det en anser som feil. Får man følelser så godtar men jo selvsagt at personen har feil og mangler, så jeg skjønner deg TS. Og så er det koselig å se at du opplever å like noen så godt. Unner alle å være forelsket når det blir gjengjeldt. Anonymkode: b68bc...5ec
Gjest Hoia Skrevet 4. august 2024 #14 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler det gjensidig som han, og det er følelsen jeg hadde med han jeg likte. Han beskriver det samme, hvordan alt bare føltes riktig og godt sammen. Anonymkode: 30f50...251 Så kult. Da håper jeg det blir full klaff! Jeg bare kommenterte det noen skrev her, at noen er veldig på i starten, og at det kan oppleves kunstig, men det var ikke en kommentar til deg. Gøy å date når det er sånne følelser!
Blåttvann Skrevet 4. august 2024 #15 Skrevet 4. august 2024 Det er noe i det, men samtidig kan det bli for mye for sånne som meg som ikke liker så godt å tekste/snakke i tlf.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #16 Skrevet 4. august 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke vanlig å være forelsket lenger, bare fordi man dater, så da blir det nok liten toleranse for det en anser som feil. Får man følelser så godtar men jo selvsagt at personen har feil og mangler, så jeg skjønner deg TS. Og så er det koselig å se at du opplever å like noen så godt. Unner alle å være forelsket når det blir gjengjeldt. Anonymkode: b68bc...5ec 1 minutt siden, Hoia said: Så kult. Da håper jeg det blir full klaff! Jeg bare kommenterte det noen skrev her, at noen er veldig på i starten, og at det kan oppleves kunstig, men det var ikke en kommentar til deg. Gøy å date når det er sånne følelser! Tusen takk ❤️ Er mange år siden jeg var forelsket så det er skummelt, men håper det går bra Anonymkode: 30f50...251
Andro Skrevet 4. august 2024 #17 Skrevet 4. august 2024 Jeg liker ikke å bli pepret med meldinger fra noen. Jeg liker rett og slett ikke folk som jeg oppfatter som invaderende og grenseløse. Det handler om å finne en balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå