Gå til innhold

oralsex/suging, TiPS;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurte på om dere hadde noen gode tips når det gjelder suging?;)

typen min er helt vill etter det, og jeg vil ikke skuffe ham..

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Bare vær myk, suge ligger ikke i ordet suge på den måten at du "skal suge til", vær varsom (bruk også tungen-varsomt). Da blir det så deilig...

Endret av chrizzy
Skrevet

Mine tips må nesten bli;

• 1) Les artikklene.
  • 2) Glem artikklene.
  • 3) Hør med kjæresten din hva han liker.

Har du aldri gitt munn før så si det til han. Det er ingenting å skjemmes over. Jeg tørr vedde på at han bare føler seg priviligert hvis han er den første du gjør det på.

Men snakk med han om det du. ;) Det er gull verdt.

Skrevet

Jeg liker det når hun går hele veien ned på skaftet og lar leppene skli over de forsiktig. Penishodet er veldig følsomt og "suging" på denne over lengre periode kan føre til at det blir heller vondt enn godt. Etter et par ganger opp og ned på skaftet så elsker jeg det om hun tar toppen på penis i hånda og bruker tunga på ballene / nedre del av skaftet.

Tips til gutta er å intimbarbere dette område, det ga meg en mye bedre følelse der nede iallefall :) Samt at du slipper å være redd for om hun hater å få hår i munnen.

Skrevet

Slenger meg på der. Ballene kan bli en forsømt del av oralsexen. De er veldig følsomme og mottaglige for kjærtegn. Tunge på nybarberte baller :sjarmor:

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Slenger meg på der. Ballene kan bli en forsømt del av oralsexen. De er veldig følsomme og mottaglige for kjærtegn. Tunge på nybarberte baller :sjarmor:

Ja takk!

Skrevet

kan jeg også få?

Skrevet

Noen liker hard suging, andre (som meg selv) liker ikke at det suges for hardt.

Regnere med dere jenter har det på samme måte når det gjelder suging på klitoris. Noen liker det, andre får nesten vondt pga at det er så følsomt.

Har hørt at du skal leke at du spiser kjærlighet på pinne eller is. Hvis du ikke er av den glupske typen som biter av isen da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...