Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Jeg har bestilt en t-skjorte på nettet, og merket nettopp at treningssenteret mitt har trukket meg på kortet. Så da har jeg ikke penger nok til den t-skjorta. Mangler ca. 200 kr. Sender de t-skjorta for det om? Og trekker meg når jeg får inn penger igjen, eller hvordan er det? Vil ha den t-skjorta, og vil bestille den igjen når jeg får penger på kortet, bare de ikke sender den selv om jeg ikke har nok akkurat da. Er det sånn at ikke alle har funksjonen "minus på kortet"?
monikabrx Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Ring til den/der du har bestilt t-skjorta fra, og forklar. Helt sikkert greit å utsette betalinga..
ashera Skrevet 18. februar 2006 #3 Skrevet 18. februar 2006 (endret) Det blir sikkert overtrekk på kortet. Banken trekker deg igjen når det kommer pengere på kontoen. Evt. får du en melding fra selger om at det ikke gikk å trekke pengene. Da mailer du tilbake og forklarer. Endret 18. februar 2006 av hera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå