anett2 Skrevet 13. november 2002 #1 Del Skrevet 13. november 2002 Hei Har sett på disse medlemme her inne, noen er nybegynnere,andre godt kjent osv.. Når kommer man steget videre fra å være nybegynner ? Tittet når dere var blitt medlem, men det var jo veldig variert Nyskjerrig som få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 13. november 2002 #2 Del Skrevet 13. november 2002 Det avhenger ikke av når man ble medlem nei, men antallet innlegg man har skrevet. Jeg har dessverre ikke fulgt med på når overgangene mellom nivåene fant sted, bare blitt overrasket når det skjedde (leser somregel ikke mine egne innlegg) så jeg kan ikke svare eksakt på hvor mange som gir deg hvilket nivå.... Det vet sikkert noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. november 2002 #3 Del Skrevet 13. november 2002 Det er vist basert på antall innlegg man har her på KG å gjøre. Ligger noe informasjon om det under "hjelp" menyen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Det er nå ikke så lenge siden jeg avanserte til erfaren bruker.. Jeg vet dette har vært nevnt på et annet forum, der viste de hvor grensen gikk. Det var kanskje på ris og ros forumet? Se om du finner det der, hvis ikke kan du jo alltids spørre moderatorene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 14. november 2002 #5 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg gikk over til å bli erfaren bruker når jeg hadde 300 innlegg i hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. november 2002 #6 Del Skrevet 14. november 2002 Dette var svaret jeg fikk for en stund siden: Slik er inndelingen: Ant innlegg 1 nybegynner 60 Ganske godt kjent 200 Meget godt kjent 300 erfaren bruker 600 Superaktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 14. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 14. november 2002 Hei :D Tusen takk for alle svar :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 14. november 2002 #8 Del Skrevet 14. november 2002 Oj.. Er det 139 innlegg siden jeg ble erfaren? det føles som det var i går.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå