AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #21 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): TS skriver i innlegget sitt at de vurderer stoler fra Søstrene Grene, og (nesten) alt folk her anbefaler er dansk design til 10+++ ganger prisen...? Ja, Y-stoler er fine, bevares (sett bort fra at "alle" har dem), men neppe særlig aktuelt for TS all den tid hun kan bytte alle Søstrene Grene-stolene en gang annethvert år i 20 år fremover for samme pris? (Ikke at jeg anbefaler det eller tror at TS ønsker det, men med tanke på bekymring for gris fra små barn kan det jo være aktuelt å bytte stoler om en 5-10 års tid uansett om setet er av velur eller flettverk...) Søstrene Grene-stolene på nettsiden deres koster fra 598 til 998 kr, så jeg. Anonymkode: 1cfeb...dd8 Takk🤭 Jeg tenkte aller mest på sittekomfort på søstrene grene sine stoler, men også pris selvfølgelig. Med barn og barns venner i hus blir det gris, og da er det bedre å ha en "billig" stol som er grei å vaske av, enn en kjempedyr en som jeg vil være redd for å sitte på selv 😅 de vi har nå har vi hatt i 6 år, de var ikke dyre men de er heller ikke noe gode å sitte på. Selv om Y stolene er skikkelig kule er det ikke aktuelt å bruke 42 000 kr på stoler akkurat nå (vi skal ha 6 stk🤪). Tror mannen hadde lagt meg inn på psyk om jeg kom med forslaget😂 Anonymkode: b5f9e...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #22 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk🤭 Jeg tenkte aller mest på sittekomfort på søstrene grene sine stoler, men også pris selvfølgelig. Med barn og barns venner i hus blir det gris, og da er det bedre å ha en "billig" stol som er grei å vaske av, enn en kjempedyr en som jeg vil være redd for å sitte på selv 😅 de vi har nå har vi hatt i 6 år, de var ikke dyre men de er heller ikke noe gode å sitte på. Selv om Y stolene er skikkelig kule er det ikke aktuelt å bruke 42 000 kr på stoler akkurat nå (vi skal ha 6 stk🤪). Tror mannen hadde lagt meg inn på psyk om jeg kom med forslaget😂 Anonymkode: b5f9e...7cc Dere gjør selvsagt som dere vil, vi har lagt en pute eller et teppe over y-stolene når vi har hatt "sølegjester" og har som sagt like fine og verdifulle stoler nå 12 år etter. Kjøpte de da veslemor var nyfødt. Nå er hun 12 og blir det som jeg håper går stolene en dag i arv til henne, hennes barn eller broren. Anonymkode: 3bb1b...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #23 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 14.42): Er på tide med nytt kjøkkenbord og stoler, men er fryktelig usikker på hva vi skal gå for på stolfronten. Er glad i nordisk/minimalistisk, og har vurdert stolene til søstrene grene, men de er i velour eller teddystoff, vi har 3 barn🤪 har dog venner med småbarn som har spisestoler i velour og sier det er såå lett å vaske av dem. Er det virkelig det? Orker ikke sitte med hjertet i halsen når 7åringen har venner på besøk og vi har spagetti til middag. Eller burde vi heller gå for imitert skinn? Andre tips? De må være både pene og behagelige å sitte i. De vi har nå er helt krise vonde å sitte lenge på. Gjerne armlener, men det er ikke så nøye. Anonymkode: b5f9e...7cc Vi har stoler velour og det er såå enkelt å vaske! Ungene griser , men jeg vasker bare av med vann og klut. Tar en skikkelig vask av og til med på stell - såpe 😊 Har hatt de i 4 år og de er som ny enda tross søling av både mat, drikke, urin og gulp.. Vi har skinn - imitasjon sofa å den er mye vanskeligere å rengjøre når de har søla… Anonymkode: 45fd6...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #24 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har stoler velour og det er såå enkelt å vaske! Ungene griser , men jeg vasker bare av med vann og klut. Tar en skikkelig vask av og til med på stell - såpe 😊 Har hatt de i 4 år og de er som ny enda tross søling av både mat, drikke, urin og gulp.. Vi har skinn - imitasjon sofa å den er mye vanskeligere å rengjøre når de har søla… Anonymkode: 45fd6...512 Har dere lyse eller mørke velour stoler? Anonymkode: b5f9e...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #25 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere lyse eller mørke velour stoler? Anonymkode: b5f9e...7cc De er grå😊 Anonymkode: 45fd6...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august 2024 #26 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg bruker heller nesten ingenting på møbler om dagen, og Jysk, IKEA har mange supre. Et annet alternativ er at en kan bruke hagestoler, jekke de opp med puter, tepper. Det viktigste er at de er lette å vaske, rengjøre. Disse koster 300 på Jysk https://jysk.no/spisestue/spisestoler/spisestol-gadstrup-svart/eikefarget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #27 Del Skrevet 6. august 2024 Tesdystoff ville jeg ha unngått, har en stol i det og syns ikke det er lett å tørke av. Velour gårnhreit, men jeg har ikke små barn som griser da. Syns heller ikke stolene fra søstrene grene var gode å sitte i, eller virket å værenav god kvalitet, så endte opp med å kjøpe på bohus. Ikke spesielt dyrt, men mer behagelig, og virker mer varig. Anonymkode: b6bde...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå