Gå til innhold

Hvorfor sier alle menn ja til sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner er ikke sånn. Neste 100% av menn ma. Møter på dating sider har fokus på sex fra første stund. 

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Anonymkode: 75a83...734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner er ikke sånn. Neste 100% av menn ma. Møter på dating sider har fokus på sex fra første stund. 

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Anonymkode: 75a83...734

Fordi mange menn er annerledes følelsesmessige enn kvinner. De kan knulle deg på første date og blokkere deg dagen etterpå uten dårlig samvittighet. 

Anonymkode: a1209...d5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Jo, noen sier nei.

Mange sier ja. Og hvorfor skulle vi ikke det? Sex er deilig, og nedsidene er få.

M50

Anonymkode: be892...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skal man si nei? Det er jo absurd.

" Jeg er singel og har ikke tatt på en pupp på to år, men jeg må nok takke nei til sex. Jeg vil heller sove alene i leiligheten min som ikke engang har gardiner"

Det må da være et rødt flagg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de legger merke til at du drar alle under en kam og derfor ikke ser på deg som oppegående og kjærestemateriale?

Anonymkode: f1cbc...d13

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier jo tydeligvis mange kvinner også ja til sex på første date;)

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje fordi de legger merke til at du drar alle under en kam og derfor ikke ser på deg som oppegående og kjærestemateriale?

Anonymkode: f1cbc...d13

Kan folk slutte å misbruke det uttrykket når de ikke engang vet hva det faktisk heter!!!?

Man DRAR ingen UNDER noen kam! Det heter ikke det! Det heter "å skjære alle over en kam"! Altså, man skjærer, og det er over kammen, ikke under.

Det er for f... altfor mange som slenger om seg med uttrykket/ordtaket og babler om å dra under kammen! Hvor kommer det tullet fra?

 

Menn sier ja til sex på første date fordi de gir faen i om de blir smittet av en seksuelt overførbar sykdom og de er villige til å ta sjansen på å bli ufrivillig far til et barn med en kvinne de ikke kjenner. Egentlig merkelig at så mange menn sjanser på det. Også kommer de og syter etterpå for at kvinnen ikke tar abort (som om det var et slags prevensjonsmiddel...) og at de må nå betale barnebidrag....  Til pass for løsaktige menn.

Anonymkode: ce4e2...fcc

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av menn som ikke har noen hast, og heller vil vente med slikt (f.eks. undertegnede).

Det er jo også mer sannsynlig at det blir mer sex på sikt, hvis man unngår å havne i "la oss pule litt og skille lag"-fella. Sånn om en absolutt skal tenke kynisk på dette.

Hvis TS er lei dette, leter hun på feil sted, og de mennene som later som at "alle er sånn" farer med løgn.

Endret av knooters
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ikke falle meg inn å ligge med noen jeg ikke har møtt før. Nå er det ikke noen særlig relevant problemstilling heller, for det har jo ingen kvinner foreslått. Jeg tiltrekker meg nok i liten grad impulsive kvinner.

Anonymkode: 74c1e...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Isambard said:

 

Hvorfor skal man si nei? Det er jo absurd.

" Jeg er singel og har ikke tatt på en pupp på to år, men jeg må nok takke nei til sex. Jeg vil heller sove alene i leiligheten min som ikke engang har gardiner"

Det må da være et rødt flagg?

" Jeg er singel og har ikke tatt på en pikk på to år, men jeg må nok takke nei til sex. Jeg vil heller sove alene i leiligheten min (som tilfeldigvis har gardiner siden jeg har litt boevne)"

Hvorfor er ikke DET et greit svar? Hvorfor skal KVINNER være tilbakeholdne?

Anonymkode: e28f1...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg har sagt nei, men det skjer da iblant det også. Men om jeg først har bestemt meg for å gå på date med noen, så liker jeg de så godt allerede at det er veldig liten sjanse for at jeg vil avvise de

Anonymkode: f02d5...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner er ikke sånn. Neste 100% av menn ma. Møter på dating sider har fokus på sex fra første stund. 

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Anonymkode: 75a83...734

Ah, enda en sånn bittertråd fra noen som har blitt blendet av fasiten. 🤷‍♂️

Anonymkode: 69ecb...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kan ligge med nesten hvemsomhelst. Når det gjelder forhold er de like kresne som kvinner 

Anonymkode: 94a8b...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) har aldri vært på datingsider/-apper for å få sex, men jeg kunne fint hatt sex på første date, ja. Forventer aldri det, og prøver meg ikke selv på første date uten helt klare signaler om at det er ønskelig, men sex er godt og jeg synes det er godt uten noen emosjonell tilknytning også. Så synes jeg for all del at sex i et forpliktende forhold, med en partner man elsker og får et fint samspill med i senga, er enda bedre. Men det er jo tross alt ikke det som er alternativet på første date. 

Anonymkode: efbd3...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner er ikke sånn. Neste 100% av menn ma. Møter på dating sider har fokus på sex fra første stund. 

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Anonymkode: 75a83...734

Jo, mange kvinner ønsker også sex på første date. Vi er i 2024, ikke i 1950. Noen vil ikke, andre vil. Det gjeldre både menn og kvinner. At flest menn ønsker det er vel ikke overraskende. De er forskjellig biologisk enn kvinner og har lettere for å ha sex uten følelser.

Hva er galt med sex på første date egentlig? Hvis du ikke vil, så la være. Men slutt å døm andre som har frivillig sex på første date.

Anonymkode: 11014...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi mange menn er annerledes følelsesmessige enn kvinner. De kan knulle deg på første date og blokkere deg dagen etterpå uten dårlig samvittighet. 

Anonymkode: a1209...d5b

Nei det er den bakenforliggende biologien som styrer.

Menn kan lage 5000 barn og kvinner bare noen få. Å lage et barn er en bitte liten investering for en mann og en enorm investering for en kvinne, sier seg selv at kvinner ikke vil lage barn med muppets.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner er ikke sånn. Neste 100% av menn ma. Møter på dating sider har fokus på sex fra første stund. 

Ingen menn sier nei til sex på første date???

Anonymkode: 75a83...734

Selvføglelig sier ikke alle ja til det på første date. Det kommer an på personen. 

Og newsflash, kvinner og menn er ulike. 

 

Anonymkode: 80dfa...774

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

" Jeg er singel og har ikke tatt på en pikk på to år, men jeg må nok takke nei til sex. Jeg vil heller sove alene i leiligheten min (som tilfeldigvis har gardiner siden jeg har litt boevne)"

Hvorfor er ikke DET et greit svar? Hvorfor skal KVINNER være tilbakeholdne?

Anonymkode: e28f1...693

Det får en kvinne svare på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til kvinner, ut av nysgjerrighet ...

Om dere var på første date og foreslo sex ... og mannen sa nei; hvordan ville dere reagert? Hva ville dere tenkt om fyren?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...