Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Hamsteren vår har funnet en paracet når hun har vært på vandring... Hun har ikke spist mye men noen få småbiter. Jeg aner ikke når dette skjedde... Det kan være nå nettopp Tror dere det går bra?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Paracet inneholder vel stoffer som kan skade leveren alvorlig om man får i seg en overdose. Siden en hamster er så liten, trenger den selvsagt ikke så stor dose som oss... Hvis den bare har spist noen smuler er det kanskje ikke så farlig... jeg ville ringt en dyrlege ( i Oslo er det flere nattåpne klinikker) og spurt omtrent hvor stor en farlig hamster-dose er. Vet imidlertid ikke hva dyrlegen evt kan gjøre for å hjelpe utover dette. Og regner med det går bra.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #3 Skrevet 18. februar 2006 Paracet er iverfall dødelig for hunder og katter, og så liten som en hamster er så bør du komme deg til en dyreklinikk så raskt som overhodet mulig!!
Gjest gjest 0 Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Hun er iallefall like livlig som alltid nå... Jeg får håpe hun fant den tabletten for noen dager siden og at det har gått bra... Finner ingen døgnåpen smådyrsklinikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå