AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Det står flere plasser at jeg må elske meg selv før jeg klarer å åpne døren for en annen mann. Det er vel lettere sagt enn gjort. Jeg får også opp flere plasser at jeg må glemme fortiden og se fremover. Uansett hvor positiv jeg er så finner jeg ikke kjærligheten. Det er akkurat som at menn klarer å scanne meg, fordi de alle synes jeg blir for mye eller needy. Er 36 Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 Er et universet som styrer dette? Hvordan i alle dager kan andre ense at vi ikke elsker oss selv? Hvilke signaler lyser jeg ut?🤔 Jeg har blitt såret flere ganger og eksen min gjorde det brått slutt i 2021. Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Jeg vet om mange mennesker som ikke elsker seg selv og som likevel er i et forhold og en god relasjon. Det å elske seg selv er det få til ingen som gjør. Men jeg tror mange aksepterer seg selv og det å akseptere seg selv vil gjøre at du kommer langt. Søk rundt etter selvaksept på google. Å elske seg selv høres veldig stort ut, det å akseptere seg selv er en litt enklere sagt. Anonymkode: bf188...601 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er et universet som styrer dette? Hvordan i alle dager kan andre ense at vi ikke elsker oss selv? Hvilke signaler lyser jeg ut?🤔 Jeg har blitt såret flere ganger og eksen min gjorde det brått slutt i 2021. Anonymkode: c18f0...a2e Det kommer ofte til uttrykk ved at en ikke er tydelig om ønsker og behov, en kan ha utydelige grenser og i stedet for å være tydelig om hvor grensene går på en hyggelig måte, kan man ende med å bli passiv-aggresive, eller needy. Finn ut hva dine behov her og øv på å dekke disse overfor deg selv og fra andre. Anonymkode: bd2eb...99c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det står flere plasser at jeg må elske meg selv før jeg klarer å åpne døren for en annen mann. Det er vel lettere sagt enn gjort. Jeg får også opp flere plasser at jeg må glemme fortiden og se fremover. Uansett hvor positiv jeg er så finner jeg ikke kjærligheten. Det er akkurat som at menn klarer å scanne meg, fordi de alle synes jeg blir for mye eller needy. Er 36 Anonymkode: c18f0...a2e Det er noe giftig dritt det der Elsk deg selv først. Jeg prøvde i mange år og feilet, så da var det min feil, real victim blaiming. Det jeg har funnet ut et nok, er å leve med seg selv, akseptere seg selv, vise medfølelse med seg selv og ha kontakt med egne følelser. Finne ro med seg selv, kanskje det de mener med elsk deg selv, men ingen kunne forklare det, bare messa om self love. Jeg tar bedre vare på meg selv, det hjelper mye. Anonymkode: a4406...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe giftig dritt det der Elsk deg selv først. Jeg prøvde i mange år og feilet, så da var det min feil, real victim blaiming. Det jeg har funnet ut et nok, er å leve med seg selv, akseptere seg selv, vise medfølelse med seg selv og ha kontakt med egne følelser. Finne ro med seg selv, kanskje det de mener med elsk deg selv, men ingen kunne forklare det, bare messa om self love. Jeg tar bedre vare på meg selv, det hjelper mye. Anonymkode: a4406...4fe Er ikke dette du beskriver, å behandle seg selv bra, å nettopp være glad i seg selv da? Anonymkode: bd2eb...99c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke dette du beskriver, å behandle seg selv bra, å nettopp være glad i seg selv da? Anonymkode: bd2eb...99c Jeg føler ikke at jeg er så glad i meg selv egentlig. Anonymkode: a4406...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #8 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler ikke at jeg er så glad i meg selv egentlig. Anonymkode: a4406...4fe Å være glad i er vel helst en handling heller enn en følelse. Å ville seg selv vel, å behandle seg selv bra, å respektere seg selv og egne behov osv. Anonymkode: bd2eb...99c
exictence Skrevet 2. august 2024 #9 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er et universet som styrer dette? Hvordan i alle dager kan andre ense at vi ikke elsker oss selv? Hvilke signaler lyser jeg ut?🤔 Jeg har blitt såret flere ganger og eksen min gjorde det brått slutt i 2021. Anonymkode: c18f0...a2e Hvis de oppfatter deg som for mye eller needy, ville jeg tatt dette til meg. Forvent det beste av menneskene rundt deg uten å spørre og kreve. Tro det beste. Noen sender signaler ut om at de er usikker på andre mennesker, og det betyr ofte at de er usikker på seg selv. Det er noe som heter; På seg selv kjenner man andre. Vær glad og positiv. Ikke send ut signaler om at du f.eks tror at du blir sviktet. Du tror det beste, og trenger da ikke å påpeke at tenk om og hvis.... Lev heller i nuet og se fremover. Snakk positivt om folk og det rundt deg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #10 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å være glad i er vel helst en handling heller enn en følelse. Å ville seg selv vel, å behandle seg selv bra, å respektere seg selv og egne behov osv. Anonymkode: bd2eb...99c Kanskje jeg har skjønt det likevel da, takk 😊 Anonymkode: a4406...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #11 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer ofte til uttrykk ved at en ikke er tydelig om ønsker og behov, en kan ha utydelige grenser og i stedet for å være tydelig om hvor grensene går på en hyggelig måte, kan man ende med å bli passiv-aggresive, eller needy. Finn ut hva dine behov her og øv på å dekke disse overfor deg selv og fra andre. Anonymkode: bd2eb...99c Jeg har bare aldri skjønt hvordan det er å elske seg selv og at man ikke finner kjærligheten før man kan akseptere seg selv. Da må jo universet styre der hele da? Da jeg ble samboer tidlig i 20årene tenkte jeg ikke særlig over noe🤷♀️ Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #12 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har bare aldri skjønt hvordan det er å elske seg selv og at man ikke finner kjærligheten før man kan akseptere seg selv. Da må jo universet styre der hele da? Da jeg ble samboer tidlig i 20årene tenkte jeg ikke særlig over noe🤷♀️ Anonymkode: c18f0...a2e Det er ikke universet som styrer det. En kan godt bli sammen med noen, og ende i et dårlig forhold. Om en ikke står opp for seg selv og setter grenser vil folk utnytte det. Om en klager og er passiv-aggressiv vil folk skygge banen osv. Anonymkode: bd2eb...99c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #13 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er noe giftig dritt det der Elsk deg selv først. Jeg prøvde i mange år og feilet, så da var det min feil, real victim blaiming. Det jeg har funnet ut et nok, er å leve med seg selv, akseptere seg selv, vise medfølelse med seg selv og ha kontakt med egne følelser. Finne ro med seg selv, kanskje det de mener med elsk deg selv, men ingen kunne forklare det, bare messa om self love. Jeg tar bedre vare på meg selv, det hjelper mye. Anonymkode: a4406...4fe Skjønner 😊 men jeg vil ikke leve alene. Det verste jeg kan høre er at jeg må kose meg alene. Jeg kjeder meg alene. Tross lange turer i naturen, sitter ved sjøen , trener, men det er så ensomt 🥺 er virkelig en person som vil leve med en partner. Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #14 Skrevet 2. august 2024 Og barna line såklart som jeg har full fokus på og hatt det❤️❤️ Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #15 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner 😊 men jeg vil ikke leve alene. Det verste jeg kan høre er at jeg må kose meg alene. Jeg kjeder meg alene. Tross lange turer i naturen, sitter ved sjøen , trener, men det er så ensomt 🥺 er virkelig en person som vil leve med en partner. Anonymkode: c18f0...a2e Men hvis du ikke finner roen med deg selv, overlater du din lykke til en annen person og et forhold.. det er viktig å ha det bra også alene Anonymkode: a4406...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #16 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke universet som styrer det. En kan godt bli sammen med noen, og ende i et dårlig forhold. Om en ikke står opp for seg selv og setter grenser vil folk utnytte det. Om en klager og er passiv-aggressiv vil folk skygge banen osv. Anonymkode: bd2eb...99c Noen får menn som har full respekt og gjør alt for dama. Mens andre igjen finner mer slemme, så hvordan få en flott og snill mann uten å må være bitchy selv? Anonymkode: c18f0...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #17 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er et universet som styrer dette? Hvordan i alle dager kan andre ense at vi ikke elsker oss selv? Hvilke signaler lyser jeg ut?🤔 Jeg har blitt såret flere ganger og eksen min gjorde det brått slutt i 2021. Anonymkode: c18f0...a2e Lav selvtillit/selvkjærlighet utgjør hele utstrålingen din. Du holder tilbake, du blir reservert, du blir passiv, du har framoverlent kroppsholdning, du får krum rygg, du er forsiktig, du er klomsete, du blir fort frustrert, du overtenker, du overanalyserer, øynene dine blir "trøttere", du blir vanskeligere å få kjemi med, du flørter minimalt, du blir beskjeden osv. Det er natt og dag å møte en kvinne med lav selvtillit kontra nøytral eller høy selvtillit. Ei med høy selvtillit tar gjerne kontroll og initiativ, og er rakrygget, vet hva hun ønsker og er mye mer påskrudd. Det glinser av øynene på henne i forhold. Og holder jeg som mann litt tilbake, så har hun likevel en slags "overtalende" effekt som er umulig å trekke seg bort ifra. Anonymkode: 37fc4...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #18 Skrevet 2. august 2024 exictence skrev (8 timer siden): Hvis de oppfatter deg som for mye eller needy, ville jeg tatt dette til meg. Forvent det beste av menneskene rundt deg uten å spørre og kreve. Tro det beste. Noen sender signaler ut om at de er usikker på andre mennesker, og det betyr ofte at de er usikker på seg selv. Det er noe som heter; På seg selv kjenner man andre. Vær glad og positiv. Ikke send ut signaler om at du f.eks tror at du blir sviktet. Du tror det beste, og trenger da ikke å påpeke at tenk om og hvis.... Lev heller i nuet og se fremover. Snakk positivt om folk og det rundt deg. Ah tusen takk 😊 dette trengte jeg. Jeg kan ofte være usikker på partneren pga utroskap tidligere. Da har jeg gjerne spurt ; har du besøk av eksen eller ? Sikker på du vil treffe meg igjen? Men jeg kan ikke noe for dette. Jeg hater meg selv for dette. Kommer aldri til å finne en mann med min psyko oppførsel . Anonymkode: c18f0...a2e 1
29_j Skrevet 2. august 2024 #19 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lav selvtillit/selvkjærlighet utgjør hele utstrålingen din. Du holder tilbake, du blir reservert, du blir passiv, du har framoverlent kroppsholdning, du får krum rygg, du er forsiktig, du er klomsete, du blir fort frustrert, du overtenker, du overanalyserer, øynene dine blir "trøttere", du blir vanskeligere å få kjemi med, du flørter minimalt, du blir beskjeden osv. Det er natt og dag å møte en kvinne med lav selvtillit kontra nøytral eller høy selvtillit. Ei med høy selvtillit tar gjerne kontroll og initiativ, og er rakrygget, vet hva hun ønsker og er mye mer påskrudd. Det glinser av øynene på henne i forhold. Og holder jeg som mann litt tilbake, så har hun likevel en slags "overtalende" effekt som er umulig å trekke seg bort ifra. Anonymkode: 37fc4...7f9 Ja men syntes det er greit om ikke det er for mye selvtillit også. Man må være ydmyk og lyttende, se andre og ikke bare seg selv. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #20 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ah tusen takk 😊 dette trengte jeg. Jeg kan ofte være usikker på partneren pga utroskap tidligere. Da har jeg gjerne spurt ; har du besøk av eksen eller ? Sikker på du vil treffe meg igjen? Men jeg kan ikke noe for dette. Jeg hater meg selv for dette. Kommer aldri til å finne en mann med min psyko oppførsel . Anonymkode: c18f0...a2e Selvfølgelig kan du noe for dette. Du er mektigere enn du tror. Dette blir en selvoppfyllende profeti, du frastøter deg partneren og ender opp med å miste dem. Anonymkode: bd2eb...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå