AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #21 Skrevet 3. august 2024 10 hours ago, Pingvinen said: Min far jobbet i nordsjøen i over 30 år. Han sa det ikke var uvanlig at de som jobbet der hadde seg med hverandre. Mange som jobber der er selvsagt trofaste mot partner hjemme, men det ikke helt uvanlig med nordsjøpartner. Samme sier ei jeg kjenner som jobber i forpleining der. Feil feil og feil. Disse to har helt tydelig fortalt om røverhistorier. Skal jeg tippe, så vet jeg sikkert hvem din far er også. Mann 56. Anonymkode: 46b94...903
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #22 Skrevet 3. august 2024 Jeg ville tenkt at han var redd for å vise nye interesser og kunster dersom han hadde oppdaget og gjort dette med en han har vært utro med. At han faktisk har lyst å prøve med deg må jo bare være positivt tenker jeg. At han går til deg for å utøve dette enn til en annen. Anonymkode: a0c39...7f7 1 1
Catch-22 Skrevet 3. august 2024 #23 Skrevet 3. august 2024 Han har sikkert fått noen tips av gutta på jobb 😉😉
Pingvinen Skrevet 3. august 2024 #24 Skrevet 3. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feil feil og feil. Disse to har helt tydelig fortalt om røverhistorier. Skal jeg tippe, så vet jeg sikkert hvem din far er også. Mann 56. Anonymkode: 46b94...903 Tviler jeg på at du vet. Han sluttet i nordsjøen for over 20 år siden. Stod om dette fenomenet i Dagbladet i dag. Og dette er ikke feil. Er ikke ukjent. Utroskap skjer overalt. Også i nordsjøen. Det betyr ikke at mannen til ts er utro Endret 3. august 2024 av Pingvinen
rpo Skrevet 4. august 2024 #25 Skrevet 4. august 2024 https://www.dagbladet.no/tema/tabu-sex-pa-oljeplatform-gifte-menn/81741738
Stor pike Skrevet 4. august 2024 #26 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 20.01): Hun er jo kvinne. Å bare nyte det ville vært svært ukvinnelig av henne. Istedet skal det overtenkes, analyseres og letes etter noe feil. Anonymkode: c55fb...8bc Som kg-brukerne som vanlig fyrer oppunder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå