Gå til innhold

Julen 2024, hvor reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at vi får mulighet til å ta to ukers ferie rundt juletider, hvor ville du reist da? Vi har vel omtrent 50 000 å bruke, to voksne. Har feiret jul både i Australia, på Bali og i Spania, så vi vil oppleve noe nytt. Er «ferdig» med Thailand, med mindre du har et særlig spennende tips der. 

Forslag?

Anonymkode: 1f449...977

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Singapore?

Anonymkode: 0d9d2...224

AnonymBruker
Skrevet

Skal det være varmt? Hvis ikke så York i Nord England. Ordentlig julemagi i en vakker by. Julaften på stappfulle puber med dugg på vinduene og allsang på julesanger er fantastisk. 

Anonymkode: 577ef...56e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Singapore?

Anonymkode: 0d9d2...224

Tja, muligens, men har vært der 4-5 ganger før, så er vel litt ferdig med Singapore også når jeg tenker meg om. Men kanskje Malaysia?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Skal det være varmt? Hvis ikke så York i Nord England. Ordentlig julemagi i en vakker by. Julaften på stappfulle puber med dugg på vinduene og allsang på julesanger er fantastisk. 

Høres hyggelig ut, men jeg tenkte i utg.punktet på et varmt sted. England er rått, vått, kaldt og hustrig i desember. 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres hyggelig ut, men jeg tenkte i utg.punktet på et varmt sted. England er rått, vått, kaldt og hustrig i desember. 

Ja men det er hele poenget. Da er det desto hyggelige med peisbål og pint. Men skjønner at dere ser etter noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også York, Edinburgh eller et annet "koselig" sted som er "julete". Eventuelt USA. Aspen, Boulder, NY eller en annen by som enten er langt nord eller ligger høyt oppe. Kanskje alpene? 

Anonymkode: 18ade...172

• Liker 1
Skrevet

Vil du feire jul da, eller er det ikke så viktig?

AnonymBruker
Skrevet

Snurr en globus og sett fingeren på med øynene lukket

Anonymkode: d626c...6df

AnonymBruker
Skrevet
Seff skrev (2 timer siden):

Vil du feire jul da, eller er det ikke så viktig?

Nei, feiring av jul er ikke så viktig. Det er viktigere med sol, varme og litt opplevelser. Dykking, safari eller fjelltur kan være fint. Noen nevnte Alpene, det hadde jeg egentlig ikke tenkt på, men…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...