Krabbekrølle Skrevet 2. august 2024 #1 Del Skrevet 2. august 2024 (endret) Sønnen min har fått telefon. Kan noen gi meg et tips til sporing av telefon hvis han feks mister den? Og evt hvis jeg har lyst å finne ut hvor han er. Jeg pleier ikke å være så opphengt i å spore han 24/7 men det kan jo være greit å ha muligheten. Er det noen andre tips til første telefonen for et barn? Det er forresten samsung. Endret 2. august 2024 av Krabbekrølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august 2024 #2 Del Skrevet 2. august 2024 Både Android og iPhone har innebygget sporing av enheten fra kontoen den er registrert på. Er det en brukbar løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabbekrølle Skrevet 2. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2024 Funker det som at jeg kan spore telefonen hele tiden slik som explora klokka? Eller er det meningen å bruke det til å spore telefonen hvis den blir mistet/ stjelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august 2024 #4 Del Skrevet 2. august 2024 Krabbekrølle skrev (19 minutter siden): Funker det som at jeg kan spore telefonen hele tiden slik som explora klokka? Eller er det meningen å bruke det til å spore telefonen hvis den blir mistet/ stjelt? I prinsippet ja, begge deler. Men du må da ha tilgang til kontoen for å kunne gjøre det. Det enkleste blir om dere har samme system begge to. Dvs har dere begge iPhone så vil du finne posisjonen til den andre telefonen i appen "Hvor er?". Evnt i Google appen om dere begge har Android. Men vær obs på at jeg ikke vil anbefale deg å ha samme konto på din telefon som på barnets telefon. Skill det tidlig, og slå på foreldrekontroll. Da slipper du å oppleve at dine filer/bilder dukker opp hos barnet, og motsatt. Det kan gi uheldige situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 Vi bruker " Find My Kids" appen. Anonymkode: bb254...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Del Skrevet 2. august 2024 Krabbekrølle skrev (5 timer siden): Sønnen min har fått telefon. Kan noen gi meg et tips til sporing av telefon hvis han feks mister den? Og evt hvis jeg har lyst å finne ut hvor han er. Jeg pleier ikke å være så opphengt i å spore han 24/7 men det kan jo være greit å ha muligheten. Er det noen andre tips til første telefonen for et barn? Det er forresten samsung. Du kan legge inn tlf i find my Phone sånn at du finner den hvis den mistes. Du kan også ta i bruk appen family link- da kan du styre tlf fra din tlf samt spore den. Anonymkode: ea295...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Del Skrevet 2. august 2024 Vi bruker geonection. Familien kan se hverandre da. Vi bruker det så alle kan se hverandre. Er gratis. Anonymkode: 12dda...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå