Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er en utrulig flott fyr på så mange måter, jeg blir lykkelig av han. På en annen side er jeg også i frykt for å miste han. Han er en utrulig kjekk kar, i forhold til meg som kanskje ikke er helt på hannes nivå. Han synes jeg er den peneste, men jeg har blitt usikker på meg da han har likt bilder av andre lettkledde jenter på instagram- gjentatte ganger! Jeg har ikke en slik kropp. Har begynt å sammenligne meg med disse. Han har sluttet å like disse bildene, men det er vanskelig å tenke på at han har sett dem og likt de. Jeg ser jo ikke slik ut. Han forteller også at jenter spør om de skal ligge sammen, men han sier nei. Er redd han har skapt en slik situasjon selv, ved å si dem fine ting. Det er damer han også har hatt relasjoner med tidligere. 

Nå har han flere venner rundt seg som er utro med sine damer, jeg er redd at slik oppførsel i vennegjengen smitter. At de kan oppfordre til at han skal være det. Selv om vi har det så bra sammen, så er jeg redd. Synes ikke det er så kult når han er ute med de utro kompisene sine, men jeg godter jo det. Bare tankene inni meg går hardt rundt. Jeg utrykker ikke dette til han. 

Har noen tanker og innspill?😔

Anonymkode: 480ee...bca

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...