AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Jeg er 45, har genetisk tunge øyelokk. Jeg har ikke begrenset syn, enda, men føler jeg må løfte på øyenbrynene hele tiden, noe som fører til litt hodepine. Jeg må bruke vannfast mascara fordi vippene hele tiden ligger på øyelokkene. Noen med erfaring? Anonymkode: cd86f...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 Min erfaring er at det er litt forskjellige, men jeg fikk det dekket av samme grunn som deg, måtte hele tiden løfte panna og noen ganger med handa for å orke å se skikkelig. Det hangt tungt hos meg og de tok vekk mye hud. Gå til legen og få henvisning til øyekirurgisk på sykehuset, de avgjør i grunn. Anonymkode: f2229...494
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Takk for svar😃 Tok det lang tid fra henvisning til operasjon? ts Anonymkode: cd86f...b6a
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar😃 Tok det lang tid fra henvisning til operasjon? ts Anonymkode: cd86f...b6a Det var litt venting på time på sykehuset, men fra jeg kom dit og tok operasjonene, jeg tok ett øyelokk av gangen, så var jeg ferdig på ca 5-6 mnd, med venting og operasjonene gikk til legen tidlig på høsten og hadde siste operasjon i januar mener jeg. Er noen år siden. Har ett tips til deg, kjøp 2 kjølemasker og ha den ene på kjøl og den andre på øyenen så mye som mulig på dagen, det hindret mye hevelese og blåmerker hos meg! Og var veldig lindrende Anonymkode: f2229...494
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 Ei venninne fikk det dekket for noen år siden. Mener hun hadde litt trøbbel med synet. Men blir kanskje en helhets vurdering, vondt i hode kan kanskje være en faktor. Mener hun venter i 4-5 mnd. Anonymkode: 76f2a...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå