Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inne på Helse-Norge står det "til vurdering" på søknaden til Porsgrunn. Står at alle søknader skal vurderes innen 10 virkedager. Det er nå 23 virkedager siden søknaden ble sendt men fortsatt "til vurdering" og ikke vurdert - skal det oppdatere seg der inne eller er det vanlig at det står til vurdering selvom de har vurdert den / eventuelt sender innkalling? Noen som vet?:) 

Anonymkode: 39b1f...435

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

23 dager Siden søknaden ble registrert mottatt**

AnonymBruker
Skrevet

Det er fellesferie. Alt tar lengre tid i fellesferien. Eventuelt så ringer du de og spør på mandag. 

Du får oppdatering direkte på helsenorge

Anonymkode: 7bc05...c3d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Inne på Helse-Norge står det "til vurdering" på søknaden til Porsgrunn. Står at alle søknader skal vurderes innen 10 virkedager. Det er nå 23 virkedager siden søknaden ble sendt men fortsatt "til vurdering" og ikke vurdert - skal det oppdatere seg der inne eller er det vanlig at det står til vurdering selvom de har vurdert den / eventuelt sender innkalling? Noen som vet?:) 

Det skal innen 10 virkedager få svar om man har rett til hjelp fra spesialisthelsetjenesten eller ikke.

Du må  kontakte dem som heviste deg og behandlingsstedet som har mottatt henvisningen.

Hvis dette ikke hjelper så kan man sende inn klage eller  ta kontakt med pasient- og brukerombudet for råd.

Skrevet
Kassettspiller skrev (26 minutter siden):

Det skal innen 10 virkedager få svar om man har rett til hjelp fra spesialisthelsetjenesten eller ikke.

Du må  kontakte dem som heviste deg og behandlingsstedet som har mottatt henvisningen.

Hvis dette ikke hjelper så kan man sende inn klage eller  ta kontakt med pasient- og brukerombudet for råd.

Det er fellesferie og en del ivf avdelinger er sommerstengt så det kan ta lengre tid enn de 10 dagene. 

Om Porsgrunn er stengt i sommer vet jeg ikke, men det tar lengre tid midt i fellesferien. 

Skrevet (endret)
Helene90 skrev (6 timer siden):

Det er fellesferie og en del ivf avdelinger er sommerstengt så det kan ta lengre tid enn de 10 dagene. 

Om Porsgrunn er stengt i sommer vet jeg ikke, men det tar lengre tid midt i fellesferien. 

Fertilitetsavdelingen Sør i Porsgrunn har ikke vært stengt denne uken ifølge nettsiden deres. Finner ingen informasjon om når eller om dem har stengt i sommer (utenom i helgene).

Endret av Kassettspiller
AnonymBruker
Skrevet
Helene90 skrev (1 time siden):

Jeg fikk beskjed om at det ikke er ferie for "tildelingskontoret" og de som jobber med henvisninger. Kun den medisinske avdelingene  der de har forsøk :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk beskjed om at det ikke er ferie for "tildelingskontoret" og de som jobber med henvisninger. Kun den medisinske avdelingene  der de har forsøk :) 

Det er godt mulig det fungerer slik noen steder :) Er så store forskjeller rundtom fra sykehus til sykehus. Min henvisning ble godkjent av samme lege som jeg hadde under behandlingen min :)

Skrevet

Fertilitetsavdelingen i Porsgrunn har hatt stengt 4 uker i sommer. De åpner igjen mandag 5 august, ref instagram-kontoen deres. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til❤️

"Sønnen min kommer derfra"

Anonymkode: fbac2...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...