AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 hei! jeg hadde i januar SKIKKELIG vondt! var som en typ normal mensen men første dagen var så sykt vondt! lå i fosterstilling å prøvde æ bli kvitt smertene men det gikk ikke. jeg ropte å hadde så vondt! etter det så jeg en gele klump på papiret. (ikke typ blodklomp) får ikke til å legge ved bilde!! Anonymkode: 56441...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hei! jeg hadde i januar SKIKKELIG vondt! var som en typ normal mensen men første dagen var så sykt vondt! lå i fosterstilling å prøvde æ bli kvitt smertene men det gikk ikke. jeg ropte å hadde så vondt! etter det så jeg en gele klump på papiret. (ikke typ blodklomp) får ikke til å legge ved bilde!! Anonymkode: 56441...5b0 tror dere dette var en spontanabort? hvordan leggr jeg til bilde Anonymkode: 56441...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Gjennom livet med mensen så vil syklusen være utenfor normalen din. Det vil være ganger med mye mer blødninger, det vil være ganger med andre symptomer som ømme bryster, kvalme. Det vil være ganger der man plutselig har mer smerter enn vanlig. Alt er normalt. Og det er vanlig at det kan komme klumper. Trenger ikke være en SA for det. Anonymkode: 1c913...031
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Det kan godt være. Men er ikke uvanlig at vi mistet tidlig i svangerskapet. Mange merker det ikke en gang. Så hvis fu er bekymret for at det skjer flere ganger så trenger du ikke å være det. Neste gang kan gå kjempe fint for å si det slik. Anonymkode: 2b62b...9d9
Fame Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): tror dere dette var en spontanabort? hvordan leggr jeg til bilde Anonymkode: 56441...5b0 Du får ikke lagt til bilde hvis du er ny her. Må ha skrevet et visst antall innlegg først
mommyaka Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 Men skulle du har mensen når du hadde slukt vondt? Ver du når du hadde eggløsning? Altså kunne du vært gravid?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): hei! jeg hadde i januar SKIKKELIG vondt! var som en typ normal mensen men første dagen var så sykt vondt! lå i fosterstilling å prøvde æ bli kvitt smertene men det gikk ikke. jeg ropte å hadde så vondt! etter det så jeg en gele klump på papiret. (ikke typ blodklomp) får ikke til å legge ved bilde!! Anonymkode: 56441...5b0 Basert på dette er det 100% helt umulig for noen å vite noe om. Anonymkode: c09e4...cbf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå