AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Del Skrevet 2. august 2024 Jeg har et sanarbeid med to søsken. De er blide og har godt humør. Men det oppstår litt problemer med kommunikasjon. Og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til uten at det går utover meg til slutt. Jeg har jo også adhd og på min side spørre om ting direkte. At jeg er direkte fungerer ganske bra når vi har kommunikasjon. Men de er så dårlig på å si noe om dealine og arbeids mengde. De sliter med å avlyse møter. Så jeg ender ofte opp med møter 2 og 3 ganger før det blir noe møte. Og jeg må stort sett gjette meg til hva de skal ha gjort. Det går jo stort sett greit. Men en liten peke pinn hadde jo vært til stor hjelp for meg. Men de sliter med å spørre rett ut. Men de klarer å spørre om jeg er med i år også. Anonymkode: f9164...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 2. august 2024 #2 Del Skrevet 2. august 2024 Her var det vanskelig å få tak på hva som er problemet, og hva du egentlig spør etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Del Skrevet 2. august 2024 Driver dere et firma sammen? Anonymkode: 4dd94...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Del Skrevet 2. august 2024 Tror du må omformulere dette for at folk skal forstå hva du spør om, her var det bare rot. Anonymkode: 32af6...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Driver dere et firma sammen? Anonymkode: 4dd94...2e6 Den kjente Familien AS. Anonymkode: 32af6...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Del Skrevet 2. august 2024 Gi det tid, det at du spør og sånt er egentlig bare positivt. Vær deg selv, og så pleier jeg bare og dempe meg litt forhold til at jeg er en veldig utadvendt person. Gjør ting dem og du liker, og lettere og tø opp når man gjør andre ting og snakker med dem da. Jeg tenker når dem blir trygg nok så vil dem mulig tørre og si mere. Jeg har selv barn som er sånn, tar tid og bli trygg og snakke. Jeg har også møtt en som var så stille og sjenert som jeg brukte tid på og bare spurte og forventet ja og nei. Tilslutt kunne vi ha en lengre samtale, men det tok sin tid og jeg dro lasset men det var helt greit. Husker mannen hennes ble så imponert for første han hadde opplevd utenom familien hans og hennes hun turte og prate med. Anonymkode: 6bbc0...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Del Skrevet 2. august 2024 Men når det kommer til jobb så må dem jo kunne utføre arbeidsoppgaven Anonymkode: 6bbc0...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå