AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Hei! Er sykepleier og skal studere en videreutdannelse det neste året som gir 30 studiepoeng når fullført. Den er relevant for jobben min og ønsket at jeg tar. Kan jeg regne med økt lønn? Eventuelt hva er vanlig økning på så «liten» videreutdannelse? Anonymkode: a44b0...3d8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 Du må spør arbeidsgiver, og ev søke lokalt om mer lønn pga øket kompetanse. Anonymkode: 135c1...955
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Er sykepleier og skal studere en videreutdannelse det neste året som gir 30 studiepoeng når fullført. Den er relevant for jobben min og ønsket at jeg tar. Kan jeg regne med økt lønn? Eventuelt hva er vanlig økning på så «liten» videreutdannelse? Anonymkode: a44b0...3d8 Kan variere nasjonalt sikkert men i min kommune har vi «Spl 1, spl2, spl3» osv, som øker med 30 studiepoeng for hvert «hopp» opp på stigen, og dette gir lønnsutbytte. Anonymkode: 187db...3ab
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Det varierer fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Jeg avsluttet nylig en relevant master og fikk 0 i lønnsøkning. Også sykepleier. Nevnte jeg at jeg skriver jobbsøknader nå? Anonymkode: 4cd9f...3ba
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 Dette bør du avklare med arbeidsgiver før (!) du starter på videreutdanningen, og få svaret skriftlig. Anonymkode: 9a8ba...736 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå