Gå til innhold

Middel mot kviser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på er om de reseptfrie kremene mot kviser som man kjøper på apoteket fungerer? Vil gjerne høre deres erfaringer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd Basiron (tror det var det den het...), synes den er kjempegod. Kvisa forsvinner kjapt og effektivt, men huden kan bli noe tørr, så husk å vaske av om morgenen og smør deg etterpå (ikke kvisa, men huden rundt). Lykke til!

Skrevet

Jeg har prøvd masse opp gjennom årene, og ingen ting har egntlig fungert.... Resultatet har bare vært at huden min har blitt mer stressa, og enda flere kviser. Men folks hud er forskjellig, så om noe ikke har fungert for med kan det jo hende at det vil gjøre det for deg.

Skrevet
Har prøvd Basiron (tror det var det den het...), synes den er kjempegod.

Har også brukt den. Virket i starten, men nå er jeg liksom blitt immun mot den. Har 0 effekt. Nå fungere det faktisk best for meg å ikke bruke den. Men noe som faktisk har fungert litt er Vademecum munnvann. Smure inn huden med den f.esk før jeg skal legge meg. Men jeg tror kostholdet er viktig også. Jeg pleier ikke å ha så mye kviser. Men for ca 14 dager siden fikk jeg en del i ansiktet. Da hadde jeg spist en del snop tidligere i uken. Så det virker som kvisene kommer hvis jeg spiser mye søtsaker.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Tror jeg skal prøve Basiron, men er redd for å få allergiske reaksjoner pga sensitiv hud.

Jeg trodde det var en myte at usunn mat førte til kviser og at forskerne aldri har funnet noe som tyder på det. Har ikke klart å finne noen medisinske artikler som sier det motsatte.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg trodde det var en myte at usunn mat førte til kviser og at forskerne aldri har funnet noe som tyder på det. Har ikke klart å finne noen medisinske artikler som sier det motsatte.

Ja de sier så, men forskerne kan si hva de bare vil, for jeg SER jo at jeg får kviser av sjokolade!!!

Skrevet

Jeg merker ingen sammenheng mellom hva jeg spiser og kviser.

Skrevet
Jeg merker ingen sammenheng mellom hva jeg spiser og kviser.

Ikke jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...