AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #1 Skrevet 2. august 2024 Når mennesker treffes har de fleste en historie. Tidligere partnere. Hva som bør deles eller ikke, og ulike reaksjoner på det, er diskutert i årevis på KG Men - hva med sex med samme kjønn? 1. Bør ny partner få vite det om man har hatt seksuelle forhold til noen av samme kjønn? 2. Er det mer "alvorlig" om mannen har hatt sex med samme kjønn enn om kvinnen har hatr det? Jeg for min del har noen meninger jeg vet jeg ikke burde ha. Jeg tenker at litt kosete jentesex ikke er noe å snakke om, men jeg ville strevd med tanken på at kjæresten har knullet med en annen mann. (Ordvalget mitt her er bevisst for å få synliggjort fordomsfullheten min.) Anonymkode: 6bd1a...ed7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #2 Skrevet 2. august 2024 1. Er vel ingen fasit på det? Smittemessig er det vel større risiko hos menn som har sex med menn. 2. Kanskje det finnes statistikk? Inntrykket fra svogerforskning, er at menn jevnt over aksepterer slike erfaringer, og at kvinner er mer enten eller. Et brukbart antall kvinner er biseksuelle/nysgjerrige, og aksepterer lettere at mannen har testet litt. Andre kvinner blir direkte avtente av det. Menn og kvinner blir aldri like. Anonymkode: eb6af...7bb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når mennesker treffes har de fleste en historie. Tidligere partnere. Hva som bør deles eller ikke, og ulike reaksjoner på det, er diskutert i årevis på KG Men - hva med sex med samme kjønn? 1. Bør ny partner få vite det om man har hatt seksuelle forhold til noen av samme kjønn? 2. Er det mer "alvorlig" om mannen har hatt sex med samme kjønn enn om kvinnen har hatr det? Jeg for min del har noen meninger jeg vet jeg ikke burde ha. Jeg tenker at litt kosete jentesex ikke er noe å snakke om, men jeg ville strevd med tanken på at kjæresten har knullet med en annen mann. (Ordvalget mitt her er bevisst for å få synliggjort fordomsfullheten min.) Anonymkode: 6bd1a...ed7 Du må vel finne ut selv hva du vil si og ikke. Men åpenhet og ærlighet er veldig viktig i ett forhold! For oss var det greit å vite hvem han har vært bortpå feks da jeg skulle bosette meg her. Kleint med vennegjeng der alle vet og ikke jeg. Evt ting som har skjedd, eller ting man ikle ønsker i nytt forhold. Om du er bifil feks vær ærlig! Kanskje blir det trekant? Utforske sammen! Anonymkode: 9f94c...dcc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Skjønner veldig godt hva du mener. Føler jentesex er noe naturlig som de fleste eller veldig mange prøver ut i en fase av livet. Mens menn som har sex med menn er noe annet. Det er sikkert dobbeltmoralsk men det er uansett sånn det er. Anonymkode: 0cc27...e9b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Skrevet 2. august 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: 2. Er det mer "alvorlig" om mannen har hatt sex med samme kjønn enn om kvinnen har hatr det? Ja, det ene er hot, det andre er not. Jeg hadde blitt steinkåt om fruen fortalte at hun hadde hatt jentesex. Hennes tidligere erfaringer med andre menn tar all lyst fra meg. Anonymkode: ceb2c...617 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 1. Bør ny partner få vite det om man har hatt seksuelle forhold til noen av samme kjønn? Anonymkode: 6bd1a...ed7 Jeg vet ikke hvor mange min samboer har hatt sex med før hun møtte meg. Om en eller flere av de hun har hatt sex med er andre damer, forandrer ingen ting for min del 🤷🏼♂️ Anonymkode: 329bf...4ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Skrevet 2. august 2024 Jeg mener det er en såpass stor del av seg selv at dette bør deles. Og kvinner har ofte mer fordommer mot biseksuelle menn, enn menn har mot bi damer. Så å fortelle er nok enda viktigere den veien. Anonymkode: 312df...9ec
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #8 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må vel finne ut selv hva du vil si og ikke. Dette handler da ikke om meg. Jeg er bare interessert i problemstillingen. Anonymkode: 6bd1a...ed7
Even Tuell Skrevet 2. august 2024 #9 Skrevet 2. august 2024 For meg er seksuell historie den samme uansett hva man har gjort. Om den sexen man har hatt har vært alene, med flere, og hvilke kjønn utgjør ingen forskjell for meg. Om partner har knulla Martin og/eller Mari utgjør ingen forskjell. Å ha ligget med en av samme kjønn ... eller flere på en gang er det samme for meg; seksuell historie. Det ene er ikke noe bedre eller verre enn noe annet. Det bare ... er. Jeg krever ikke å få vite noe om min partners seksuelle historie, men jeg synes det er interessant å høre om. Jeg lærer mer om hva hun liker, jeg får vite mer om henne og dermed bli mer kjent ... og seksuelle historier kan være ganske å heite. Vi har etter hvert blitt flinke til å dele historier med hverandre og jeg har vel aldri gått i fra en historie uten å være mer kåt enn før vi begynte å snakke. Jeg ønsker selvsagt at hennes beste seksuelle opplevelser skal være med meg, men jeg er ikke naiv og tror hun aldri har hatt god sex før. Jeg vet at hun har både runka, sugd og ridd andre pikker enn min. Andre menn har spruta sæden sin i henne og hun har sikkert latt dem komme i munnen hennes ... og svelget ned. De pikkene kunne utmerket godt vært større enn min også. Men jeg er trygg nok på meg selv og ikke minst på henne til å ikke la det være noe negativt. Jeg unner henne å ha hatt god sex før meg. Jeg elsker å kysse de leppene som har sugd en annen pikk til den sprutet. Fitta hennes er ugudelig god å gli inn i selv om andre pikker har pumpa inn og ut der før ... og jeg slikker henne gjerne, selv om andre menns sæd har rent ut av henne. Det viktige for meg er hun er sammen med meg nå og det er min pikk hun runker, suger og rir... at det er jeg som kommer inni henne nå. Jeg setter umåtelig pris på at den tilliten hun viser meg om hun forteller om sin historie. Jeg setter også pris på at hun er trygg nok på meg og oss at hun tåler å høre om min seksuelle historie. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå