Gå til innhold

Barna gleder seg til jul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folkenes, det er bare 21 uker igjen til jul. 
Start nedvasken nå, rom for rom. Handle inn gaver utover høsten, så slipper dere å bruke halve nov og des å klage over dårlig nedvask og dårlig råd til julegaver 💪🏼 

Her er alle gavene kjøpt inn, huset er nedvasket og julestjerna hengt opp. 
Vi sitter hver dag og krysser ned mot jul. Barna også. 
Vi gleder oss til jul. 
Juletreet tar vi opp i sept. Så vi kommer godt i gang med julestemningen så det ikke blir stress når vi nærmer oss nov. 
 

 

Anonymkode: 94f3c...2bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OMG :strikker:

Anonymkode: 1e1b8...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

OMG :strikker:

Anonymkode: 1e1b8...0ed

Haha 🤣 begynne å strikke julesokker 

Anonymkode: 94f3c...2bd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg såvidt begynt å tenke på julegaver. Jeg har ikke tid før ut i slutten av august før jeg kan begynne å tenke på jul.

Og de fleste gavene kjøper jeg kun når jeg vet hva folk ønsker seg.

Anonymkode: 0c367...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi bestemt oss for å ikke feire jul i år i det hele tatt🫣

Anonymkode: da309...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påminnelsen 😂 starter med en gang

Anonymkode: aff57...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg handler gaver nå, så har jeg enten glemt det når november kommer slik at jeg kjøper nytt, eller så er ikke gavene noe de ønsker seg lenger når vinteren kommer.

Jeg setter av penger på en gavekonto hver måned som går til bursdagsgaver og julegaver. Og så handler jeg mye julegaver på black month/week/friday i november.

Anonymkode: ec7dc...eda

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul.....den var vi ferdig med i juni, nå starter vi snart å pynte til påske.

Anonymkode: 654cc...f5f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her er alle gavene kjøpt inn, huset er nedvasket og julestjerna hengt opp. 
Vi sitter hver dag og krysser ned mot jul. Barna også. 
Vi gleder oss til jul. 
Juletreet tar vi opp i sept. Så vi kommer godt i gang med julestemningen så det ikke blir stress når vi nærmer oss nov. 

Anonymkode: 94f3c...2bd

Noe av det tristeste jeg har hørt... Henge opp julestjerne på sommeren? Ta opp juletreet i starten av høsten?

Usj. Kan være enig i det å handle inn julegaver tidlig, det er smart. Men resten her blir jeg kvalm av. Jeg elsker halloween og gleder med til den, men jeg tar da faen ikke å slenger ut halloween pynten og gresskar utenfor døra på våren... Jeg venter til da til det er høst... I Oktober måneden starter jeg med å pynte huset og har halloween og høst følelse i huset hele oktober. 

I slutten av november pynter jeg opp med lilla og begynner å tenke på advent. Men pynter da for faen ikke til jul før desember kommer. Får jo ingen julefølelse når det ikke er vinter enda engang og ikke noe snø. Har kjente noen få personer som har vært sånn som dere, med helt dilla på jula og som sitter å hører på julesanger året rundt. Jeg blir sprø av det. Hvordan har dere noe julefølelse når jula faktisk kommer hvis dere skal feire den omtrent halve året?

Anonymkode: 4bf44...847

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vaske ned huset til jul nå, faktisk 😂 er sikkert ingen hybelkaniner der til jul da :hoho: Høres trist ut å henge opp julestjerna allerede i starten av august også selv om dere gleder dere  aldri så mye. Lurer på hva naboene deres tenker. Jul 5 mnd i året, jaja. 

Anonymkode: c62fd...444

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette er tull, men jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver. Jeg handler gjennom høsten og kjenner aldri på noe stress eller pengemangel nærmere jul. Men vet det er ganske sært begynne i august 😂

Anonymkode: 90b81...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ansatt julenisse og gjemt ham nede i kjelleren allerede. Hører han banker på og sier jeg skal slippe ham ut, men da roper jeg bare «ho ho ho» og setter på julesanger på boomblasteren til han gir seg.

Anonymkode: 7582c...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop...jeg kjøper julegaver i november/ desember. Har barn som bytter ofte på hva de liker...så jeg kjøper ikke eks Paw patrol nå for om 3 mnd elsker de dora ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Noe av det tristeste jeg har hørt... Henge opp julestjerne på sommeren? Ta opp juletreet i starten av høsten?

Usj. Kan være enig i det å handle inn julegaver tidlig, det er smart. Men resten her blir jeg kvalm av. Jeg elsker halloween og gleder med til den, men jeg tar da faen ikke å slenger ut halloween pynten og gresskar utenfor døra på våren... Jeg venter til da til det er høst... I Oktober måneden starter jeg med å pynte huset og har halloween og høst følelse i huset hele oktober. 

I slutten av november pynter jeg opp med lilla og begynner å tenke på advent. Men pynter da for faen ikke til jul før desember kommer. Får jo ingen julefølelse når det ikke er vinter enda engang og ikke noe snø. Har kjente noen få personer som har vært sånn som dere, med helt dilla på jula og som sitter å hører på julesanger året rundt. Jeg blir sprø av det. Hvordan har dere noe julefølelse når jula faktisk kommer hvis dere skal feire den omtrent halve året?

Anonymkode: 4bf44...847

Trodde du på det? 😂

Anonymkode: 4f536...597

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det bare er tull men hva er poenget? Er det feil at noen starter tidlig?

Anonymkode: 82839...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sikkert. 0/10

Anonymkode: 4e2b3...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke bare begynne med julepynten også da? Og lys ute? Så slipper man det i vinter? 

 

Anonymkode: 7f3e4...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg vet dette er tull, men jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver. Jeg handler gjennom høsten og kjenner aldri på noe stress eller pengemangel nærmere jul. Men vet det er ganske sært begynne i august 😂

Anonymkode: 90b81...720

Eg begynte på gavene i januar i år 🙈😂

Anonymkode: 65164...5d3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påminnelsen! 21 uker går fort! 😆❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med julegaver for lenge siden :) 

Anonymkode: 73cec...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...