Gå til innhold

For stor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er ikke noe skrytetråd. Dette er faktisk ikke noe gøy i det hele tatt.

Jeg er en mann på 30 år, som rett og slett er litt for velutstyrt.. dette har alltid ført til problemer i sengen. Damen får ofte vondt og opplever ubehag. 

Er det noen som har noe tanket om hvordan man kan gjøre det lettere for kvinnen? Stillinger? Eventuellt andre tips?

Takk 🙂

Anonymkode: fbcfb...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du for stort utstyr, får du neppe noe nyttig tips her på KG..

Mitt tips: Ikke vær så fiksert på størrelsen.. for etter at jeg sluttet med det, passet pikken til alle kvinner. Og som en takk og bonus for det, fikk jeg også mye bedre nytelse😉

Endret av Bamseklemmer
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, dette er ikke noe skrytetråd. Dette er faktisk ikke noe gøy i det hele tatt.

Jeg er en mann på 30 år, som rett og slett er litt for velutstyrt.. dette har alltid ført til problemer i sengen. Damen får ofte vondt og opplever ubehag. 

Er det noen som har noe tanket om hvordan man kan gjøre det lettere for kvinnen? Stillinger? Eventuellt andre tips?

Takk 🙂

Er det lengden eller tykkelsen som er utfordrende? Som generelt råd er å ha god tid, og sørge for at hun er kåt og våt nok før penetrering.  Gjerne gi henne en orgasme eller flere først.

I omkrets er vi ganske fleksible, spesieltnår vi er skikkelig kåte. Men lengden kan bli en utfordring da det er smertefullt å bli stanget i livmorhalsen. Men det fins ulike stillinger som er bedre egnet enn andre, og mener det også er "hylser" å få slik at man ikke trenger like langt inn. 

Men i bunn og grunn er det viktigste at hun er kåt nok. Det er dessverre ikke like enkelt med en kjappis når man er over snittet.  😅

AnonymBruker
Skrevet
Bananawolf skrev (1 minutt siden):

Er det lengden eller tykkelsen som er utfordrende? Som generelt råd er å ha god tid, og sørge for at hun er kåt og våt nok før penetrering.  Gjerne gi henne en orgasme eller flere først.

I omkrets er vi ganske fleksible, spesieltnår vi er skikkelig kåte. Men lengden kan bli en utfordring da det er smertefullt å bli stanget i livmorhalsen. Men det fins ulike stillinger som er bedre egnet enn andre, og mener det også er "hylser" å få slik at man ikke trenger like langt inn. 

Men i bunn og grunn er det viktigste at hun er kåt nok. Det er dessverre ikke like enkelt med en kjappis når man er over snittet.  😅

Er lengde ja.

Takk for svar 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Fra kvinnesyn så ikke ta den helt inn vist den er får lang😊 opplevd flere som har vært får lange og flere venninner har også det. Eneste tipset jeg har er og ikke ta den får langt inn 🤪

Anonymkode: 89d16...4de

• Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er også ryddet for brukerangrep.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...