Gå til innhold

Jeg valgte å ikke kontakte han selv om jeg sa jeg skulle det. Hva ville du ha tenkt dersom det var deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en jeg har hatt et av og på forhold med for et par uker siden. Tlf samtalen var litt utfordrende og jeg ble nokså såret av noe som ble sagt. 

Vi ble enige om å la ting bero og snakkes igjen noen dager etter. Jeg skulle gi beskjed når det passet for meg, siden jeg var mest opptatt. Jeg gjorde aldri det. Orket ikke, hadde ikke lyst, var ikke klar. Var lei meg og ga blaffen rett og slett. Kunne sikkert sendt en mld og sagt i fra at jeg trengte litt tid men gadd ikke det heller. Ble litt likegyldig. 

Hva som har foregått i mitt hode vet han jo ingenting om. Han har bare sett at jeg ikke har meldt, ikke ringt, ikke holdt avtalen. 

Har ikke hørt fra han. Hva ville du ha tenkt dersom hun/han du datet brøt en slik avtale? Ville det ikke vært naturlig å sende en mld og spørre om daten hadde glemt avtalen og om dere skulle snakkes? Eller ville du tenkt interessen var borte? Blitt såret, sint, skuffet ? 

Fortell. 

Anonymkode: 4225a...2f1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok først tenkt du hadde glemt det den dagen, deretter når du ikke tok kontakt dagen etter heller, ville jeg blitt litt urolig og lurt på om det var bevisst, så ville jeg fortsatt å håpe/vente i både en og to og tre dager men til slutt innsett at du ikke ønsket kontakt likevel. Da ville jeg blitt såret og skuffet og følt meg usikker. Men jeg ville nok ikke tatt kontakt da og spurt om du hadde glemt avtalen... For man glemmer ikke noe som betyr noe. En dag går det fint an å glemme eller være opptatt men ikke flere dager på rad. Jeg ville nok blitt lei meg og skjønt tegninga.... 

Men det er meg, kanskje andre ville gitt lyd og spurt hvor du ble av..? 

Anonymkode: 5b5ff...958

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

PS. Siden du ikke har hørt fra han, kan du kanskje anta at han er som meg. Han har bare antatt at du ikke ønsker kontakt og da vil han ikke presse seg på. Han er sikkert ikke glad akkurat.... 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt du ikke ville mer og var for feig til å si det, hadde tenkt du ghosted meg. 

Anonymkode: 9e0e4...759

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet og avskrevet deg. Jeg tar avtaler og løfter ekstremt alvorlig

Anonymkode: 13d46...267

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville nok først tenkt du hadde glemt det den dagen, deretter når du ikke tok kontakt dagen etter heller, ville jeg blitt litt urolig og lurt på om det var bevisst, så ville jeg fortsatt å håpe/vente i både en og to og tre dager men til slutt innsett at du ikke ønsket kontakt likevel. Da ville jeg blitt såret og skuffet og følt meg usikker. Men jeg ville nok ikke tatt kontakt da og spurt om du hadde glemt avtalen... For man glemmer ikke noe som betyr noe. En dag går det fint an å glemme eller være opptatt men ikke flere dager på rad. Jeg ville nok blitt lei meg og skjønt tegninga.... 

Men det er meg, kanskje andre ville gitt lyd og spurt hvor du ble av..? 

Utmerket beskrevet

Anonymkode: e61aa...8a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde blitt skuffet og avskrevet deg. Jeg tar avtaler og løfter ekstremt alvorlig

Anonymkode: 13d46...267

Du ville ikke tatt kontakt da og spurt hvor jeg ble av? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ville ikke tatt kontakt da og spurt hvor jeg ble av? 

Hvorfor skulle han gidde det?

Anonymkode: 6c2e3...3f7

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle han gidde det?

Siden han var interessert, kanskje? Og siden han gikk og ventet på telefon? Det går jo an å tenke at "kanskje det har skjedd noe" eller "jeg tror jeg må minne henne på det eller I det minste høre hvorfor hun ikke tar kontakt"??? Eller... Kanskje ikke? 

Skrevet

Aner ikke. Kommer jo an på følelsene mime for personen. Lettelse er også et alternativ. 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden han var interessert, kanskje? Og siden han gikk og ventet på telefon? Det går jo an å tenke at "kanskje det har skjedd noe" eller "jeg tror jeg må minne henne på det eller I det minste høre hvorfor hun ikke tar kontakt"??? Eller... Kanskje ikke? 

Er du 14 år, siden du prøver å bedrive mindgames med han mener jeg?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest CUSHION
Skrevet

For å være helt ærlig, han bryr seg ikke og har ikke lagt merke til at du ikke har kontaktet han en gang. Han snakker med andre jenter han er interessert i. 

AnonymBruker
Skrevet
CUSHION skrev (1 minutt siden):

For å være helt ærlig, han bryr seg ikke og har ikke lagt merke til at du ikke har kontaktet han en gang. Han snakker med andre jenter han er interessert i. 

😂Så typisk KG-svar. Alltid en eller annen som må prøve påføre andre usikkerhet. Vel, det klarer du ikke med meg. Jeg har fått vite via venner, hvordan han har det. Og du er ikke i nærheten av å treffe. 

Jeg spør likevel her, hvordan dette ville vært for andre. Syns det er interessant. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du 14 år, siden du prøver å bedrive mindgames med han mener jeg?

OK skjønner hva du sier. Har ikke ment å drive med mind games, Har bare Ikke orket snakke med han siden han sa noe som såret meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har han det da?, hva fikk du vite av venner?

Anonymkode: 79415...de0

Gjest CUSHION
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂Så typisk KG-svar. Alltid en eller annen som må prøve påføre andre usikkerhet. Vel, det klarer du ikke med meg. Jeg har fått vite via venner, hvordan han har det. Og du er ikke i nærheten av å treffe. 

Jeg spør likevel her, hvordan dette ville vært for andre. Syns det er interessant. 

Du tror jeg lever av å «påføre» andre usikkerhet? Nei. Vil alle rundt meg godt. Du stilte et spørsmål og jeg svarte på det☺️ At du er så arrogant er vel kanskje en av grunnene til at han ikke kontakter deg? (NÅ gjør jeg det med vilje😉).

Men fra spøk til alvor, usagte ord er ord det også. Hvis han faktisk likte deg så godt så hadde han sagt noe. Hvis han er for feig til å si noe, så er han vel ikke noe for deg uansett? Hvem vil ha en mann som ikke kjemper for det han vil ha:)

AnonymBruker
Skrevet
CUSHION skrev (Akkurat nå):

Du tror jeg lever av å «påføre» andre usikkerhet? Nei. Vil alle rundt meg godt. Du stilte et spørsmål og jeg svarte på det☺️ At du er så arrogant er vel kanskje en av grunnene til at han ikke kontakter deg? (NÅ gjør jeg det med vilje😉).

Men fra spøk til alvor, usagte ord er ord det også. Hvis han faktisk likte deg så godt så hadde han sagt noe. Hvis han er for feig til å si noe, så er han vel ikke noe for deg uansett? Hvem vil ha en mann som ikke kjemper for det han vil ha:)

Hvorfor skal han ta kontakt når de har avtalt at det er hun som skal gjøre det?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest CUSHION
Skrevet

Hvorfor skal han ta kontakt når de har avtalt at det er hun som skal gjøre det?

Tror du en middelmådig gutt hadde ventet i respekt hvis Megan Fox sa at hun skulle ta kontakt når hun fikk tid? Nei. Han hadde tatt kontakt etter 1 dag. Mannfolk går for det de vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

At det var greit å bli kvitt dramaet først som sist. 

Anonymkode: b44c1...591

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
CUSHION skrev (7 minutter siden):

Tror du en middelmådig gutt hadde ventet i respekt hvis Megan Fox sa at hun skulle ta kontakt når hun fikk tid? Nei. Han hadde tatt kontakt etter 1 dag. Mannfolk går for det de vil ha.

Uenig. Er mann og har vært i situasjonen ts beskriver. Ei dame jeg Var skikkelig glad i skulle ta kontakt igjen etter at vi hadde hatt en krangel. Hørte aldri mer fra henne. 

En annen her beskriver hvordan det føles, hvordan man tror det er glemt til å innse at vedkommende ikke vil. For meg, som hadde funnet drømmedama, så klarte jeg aldri ta kontakt og "gå etter henne" som du sier vi menn gjør. Hvorfor ikke? Fordi det ble et så hardt slag i magen at 1)hun vil jo ikke ha meg og 2)jeg hadde dritt meg ut overfor henne og sagt ting som var nærmest utilgivelige og skammen min flauhet og fortvilelse overveldet meg for mye. Jeg klarte det bare ikke. At hun ikke tok kontakt, slo bare luften ut av meg. 

Så nei det er ikke alltid slik du sier, Megan Fox eller ei. Noen ganger mister vi bare mot og håp dessverre. 

Mann 47

Anonymkode: 9449e...f31

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...