Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Når jeg skulle bestille nå måtte jeg oppgi "start date" i tillegg til " expire Date". Huh? Det har jeg da aldri oppgitt før, og det står ikke noe slikt på mitt visakort. Argh. Noen som har bestilt der i det siste?
lillesky Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 Ja, jeg har bestilt der, men måtte ikke oppgi start date (og har aldri hørt om det). Snodig. :klø: Men, hvis du bruker Skandiabanken, så står det på nettbanken når kortet ble utstedt.
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Du kan bare hoppe over det feltet. Jeg bestiller masse fra Lookfantastic og gjør det hver gang ... funker helt fint
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Du kan bare hoppe over det feltet. Jeg bestiller masse fra Lookfantastic og gjør det hver gang ... funker helt fint ← Funka ikke å hoppe over da. For man må visst enten oppgi "start date" eller "Issue Number" og jeg vet ikke hva noen av dem er..
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 OK - det er vel det lille kontrollnr. som er på baksien av kortet ditt. Det som står med liten skråskrift - kommer ikke på hva det kalles.
Grace Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 OK - det er vel det lille kontrollnr. som er på baksien av kortet ditt. Det som står med liten skråskrift - kommer ikke på hva det kalles. ← Nei det stemmer ikke for det er CVC nr. Start date er 3 år før utløpsdato f. eks om kortet deitt har utløpsdato 12/08 så er start date 12/05. Issue number er versjonsnr på kortet ditt. det er det ikke så vanlig at folk vet hva er..
Little sister Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 Når jeg skulle bestille nå måtte jeg oppgi "start date" i tillegg til " expire Date". Huh? Det har jeg da aldri oppgitt før, og det står ikke noe slikt på mitt visakort. Argh. Noen som har bestilt der i det siste? ← Jeg har visa, og kortet mitt varer i to år. Derfor så skriver jeg at start date er 01/06 hvis kortet går ut 01/08.
Midnattsol Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Merkelig. Jeg bestilte nylig og jeg måtte oppgi expire date også de tre kontrollsifferne som står bak på kortet. Har aldri oppgitt start date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå