Sykepleierinnen Skrevet 1. august 2024 #1 Del Skrevet 1. august 2024 Har en som skal begynne på videregående, og skal ha ny skolesekk. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Del Skrevet 1. august 2024 Min gutt har DB-sekk, den fungerer greit. Trenger ikke allverdens plass da det er lite annet enn pc, matboks og en bok eller to som skal bæres frem og tilbake. Anonymkode: 0d477...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Del Skrevet 2. august 2024 Min kjøpte en DB nå til han begynner på vgs Anonymkode: 381d6...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Del Skrevet 2. august 2024 Det kommer an på hvilken skole. Er det en "kul skole" der det er litt motepress, så vil nok flertallet ha DB. Er det en litt mer radikal skole, så er kanskje DB noe de fleste er lit "mot". Mitt barn har hatt Osprey Daylite sekk, og er veldig fornøyd med den. (Jeg har samme sekk og er også fornøyd.) God og lett sekk å bære, blir ikke svett på ryggen av å gå med den, Lomme til PC, og lommer utenpå som kan romme drikkeflaske eller paraply eller andre ting du ikke vil ha inni sekken. Anonymkode: f8ca8...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min gutt har DB-sekk, den fungerer greit. Trenger ikke allverdens plass da det er lite annet enn pc, matboks og en bok eller to som skal bæres frem og tilbake. Anonymkode: 0d477...9e9 Dette er da helt avhengig av hvilken linje de skal gå, min yngste på studiespes hadde ofte sekken full Anonymkode: 1bea4...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #6 Del Skrevet 2. august 2024 Min fikk DB sekk i 8.klasse, den er helt super. Utrolig mye plass! Anonymkode: d9257...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2. august 2024 #7 Del Skrevet 2. august 2024 Mine bruker Beckmann sekker begge 2. Gikk/går yrkesfag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #8 Del Skrevet 3. august 2024 Som voksen med DB-sekk synes jeg den har ganske elendig bærekvalitet, særlig om den er full/tung. Det er en «jålesekk», og ingen god sekk for å bære over litt distanser. Anonymkode: 0a33a...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #9 Del Skrevet 3. august 2024 Hvilken størrelse passer hest til VGS? Anonymkode: dabd9...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #10 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg har denne, men ser at det ikke er flere på nettlager. Da jeg bestilte for en uke siden, var det fortsatt over 100 stk. Synes ikke det er verdt å bruke over 1000 kr på DB sekk. https://www.power.no/data-og-tilbehoer/veske-og-sekk/ryggsekk/ferrelli-urban-ryggsekk-25l-svart/p-2678940/ Anonymkode: 11a2f...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Del Skrevet 4. august 2024 Mitt barn brukte den samme som på ungdomsskolen, husker ikke merke på den,men en helt vanlig sekk. Ble litt liten de dagene de trengte mange bøker,så ble til å ha et skap på skolen. Vet ikke om alle skoler har tilbud om skap,men det var ihvertfall veldig greit. Gikk studiespes og hadde ganske mange bøker + pc. Anonymkode: 484d4...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå