Gå til innhold

Sekk til videregående

Sykepleierinnen

Anbefalte innlegg

Har en som skal begynne på videregående, og skal ha ny skolesekk. Noen som har noe å anbefale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min gutt har DB-sekk, den fungerer greit. Trenger ikke allverdens plass da det er lite annet enn pc, matboks og en bok eller to som skal bæres frem og tilbake.

Anonymkode: 0d477...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjøpte en DB nå til han begynner på vgs 

Anonymkode: 381d6...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på hvilken skole. 
Er det en "kul skole" der det er litt motepress, så vil nok flertallet ha DB. 

Er det en litt mer radikal skole, så er kanskje DB noe de fleste er lit "mot". 

Mitt barn har hatt Osprey Daylite sekk, og er veldig fornøyd med den. (Jeg har samme sekk og er også fornøyd.) 
God og lett sekk å bære, blir ikke svett på ryggen av å gå med den, Lomme til PC, og lommer utenpå som kan romme drikkeflaske eller paraply eller andre ting du ikke vil ha inni sekken.

Anonymkode: f8ca8...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min gutt har DB-sekk, den fungerer greit. Trenger ikke allverdens plass da det er lite annet enn pc, matboks og en bok eller to som skal bæres frem og tilbake.

Anonymkode: 0d477...9e9

Dette er da helt avhengig av hvilken linje de skal gå, min yngste på studiespes hadde ofte sekken full 

Anonymkode: 1bea4...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min fikk DB sekk i 8.klasse, den er helt super. Utrolig mye plass!

Anonymkode: d9257...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som voksen med DB-sekk synes jeg den har ganske elendig bærekvalitet, særlig om den er full/tung. Det er en «jålesekk», og ingen god sekk for å bære over litt distanser. 

Anonymkode: 0a33a...83d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har denne, men ser at det ikke er flere på nettlager. Da jeg bestilte for en uke siden, var det fortsatt over 100 stk. Synes ikke det er verdt å bruke over 1000 kr på DB sekk. 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/veske-og-sekk/ryggsekk/ferrelli-urban-ryggsekk-25l-svart/p-2678940/

Anonymkode: 11a2f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt barn brukte den samme som på ungdomsskolen, husker ikke merke på den,men en helt vanlig sekk. Ble litt liten de dagene de trengte mange bøker,så ble til å ha et skap på skolen. Vet ikke om alle skoler har tilbud om skap,men det var ihvertfall veldig greit. Gikk studiespes og hadde ganske mange bøker + pc.

Anonymkode: 484d4...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...