Gå til innhold

Cleanup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenner veldig på tanken om å komme inne i dama mi og så slikke henne etterpå 🙈😍

Jeg har prøvd å bringe det litt på banen til henne at jeg gjerne vil prøve, men hun er ikke helt der virker det som 😅

Hva tenker dere? 

Det er vel en type fetisj, men synes det er sykt hot å tenke på 🤤

Hilsen mann i 30 årene. 

Anonymkode: b70ac...69f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker det samme som deg, men det blir med tanken 😄 Når jeg er kommet er det meste av den seksuelle gnisten borte.

Det hadde vært noe annet om jeg fortsatt var kåt og tent. Da kunne jeg gjort henne ren etter en ung og viril "elsker" ❤️ 

Endret av 911
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Å kalle det en fetisj blir kanskje å dra det litt langt. En kink kanskje?
Det er kanskje ikke vanlig, men det er ikke ukjent og uhørt om heller. Det er kanskje mer vanlig (men neppe vanlig) om man snur rollene; en kvinne som suger/slikker mannen etter at han har vært inni henne eller også kommet i henne. Akkurat som du vil smake ditt, så vil hun smake sitt ... like for like liksom. Også en del par som kysser og kliner etter en blowjob hvor han har kommet i munnen hennes. Da vil man jo også kunne smake sin egen sæd.

Når det er sagt, så har jeg prøvd det og jeg likte det veldig godt: Vi hadde hatt sex et par runder allerede og vi begge begynte å bli slitne. Det krevde mer å faktisk komme igjen. Men etter en stund gikk det for meg og jeg kom inni henne. Hun krevde derimot mye mer for å oppnå orgasme.
Jeg foreslo at jeg kunne slikke henne slik at hun også skulle komme. Hun så først litt spørrende på meg og lurte på om jeg var sikker. Jeg hadde jo akkurat kommet i henne. Jeg svarte at det ikke gjorde noe for meg og gikk ned på henne. Etter en kort stund kom hun også.

Rent teknisk smakte det det ikke så mye og det var egentlig ikke så stor forskjell fra en vanlig runde oral. Det smakte sex rett og slett; mest henne og litt av meg. Men tanken på at jeg hadde spruta i henne tente meg veldig, og jeg har lyst til å gjøre det igjen.

Ny partner er ikke veldig glad i oralsex, men det er noe vi jobber mot. Jeg har også fortalt henne om min fantasi / ønske om å slikke etter å ha kommet i henne. Hun var åpen for det, men hun må først bli komfortabel med oralsex i utgangspunktet. Steg for steg, og respekt for hverandres komfortsoner.

Har du fortalt henne om fantasien din, så at du synes den tanken er sexy?
Ikke bare hintet?
Hva var reaksjonen hennes når du fortalte om det?

Endret av Even Tuell
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke det er veldig uvanlig :) Her slikker han meg, og jeg suger ham litt, etter at han har kommet inni meg. Aldri hatt samtaler om det, bare vært en naturlig del av vårt sexliv. 

• Hjerte 1
Skrevet

Clean-up er helt magisk, jeg kommer som et uvær av det. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig digg. Etter jeg kommet, tar det ca 15 min før jeg er kåt igjen. Da er det deilig å slikke henne mens hun er plaskvåt med sperm. Smaker veldig lite. Anbefales!

Anonymkode: 921b8...4f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er helt sykt opphissende å slikke etter å sendt hele ladningen inn 🤩 Helst at hun setter seg over og presser seg nedpå fjeset 🥵

Skrevet

Jeg har et seksuelt forhold til en godt kvinne. Mannen kjører henne og slipper henne av hos meg, og henter henne et par timer senere. 
Hun pleier alltid få en ladning i munnen først for hennes egen glede, men siste ladninga får hun alltid i fitta. 
Når mannen har henta henne, kjører de rett til en parkeringsplass der han slikker henne ren. Gir henne en skikkelig rengjøring både foran og bak. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 22.10):

Jeg har prøvd å bringe det litt på banen til henne at jeg gjerne vil prøve, men hun er ikke helt der virker det som 😅

Hva tenker dere? 

Hilsen mann i 30 årene. 

Tenner på det jeg også men kona er ikke der desverre 

har foreslått det flere ganger og fått prøve en gang men hun likte det ikke 😩

Anonymkode: 8b528...d82

Skrevet

Hva tenker dere? 

Hilsen mann i 30 årene. 

Hadde typen hadd lyst hadde han fått lov, selv om jeg synes det er litt nasty. Det er sykt digg, jeg er på det kåteste etter at han har kommet så sånn sett passer det bra. 

Anonymkode: a0709...00e

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (På 7.9.2024 den 7.42):

Jeg har et seksuelt forhold til en godt kvinne. Mannen kjører henne og slipper henne av hos meg, og henter henne et par timer senere. 
Hun pleier alltid få en ladning i munnen først for hennes egen glede, men siste ladninga får hun alltid i fitta. 
Når mannen har henta henne, kjører de rett til en parkeringsplass der han slikker henne ren. Gir henne en skikkelig rengjøring både foran og bak. 

Du har jo skrevet flere ganger at du bruker veldig lang tid på å komme. Rekker du 2 ganger på 2 timer da? Tror du skrøner mye

Anonymkode: 531e7...c28

• Nyttig 1
Skrevet

Gjøre det etter at noen andre har sprutet i henne er veldig opphissende og rått....

Anonymkode: 334c7...a13

• Hjerte 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hva tenker dere? 

Hilsen mann i 30 årene. 

Har alltid hatt lyst, vært spent på hvordan det ville være.

Så spurte jeg kona hva hun tenkte om det, hun så det ikke som noe hun hadde tenkt veldig over, men om jeg ville prøve så var det greit.

Har gjort det flere ganger nå, og både hun og jeg liker det. 
Ingen usmak, ikke ekkelt bare herlig,.
rutinen har blitt, jeg slikker henne til en orgasme, så kommer jeg inn i henne og knuller til jeg spruter dypt i henne.
så avslutter vi med at jeg slikker henne, og ofte får hun da orgasme igjen.

Skrevet

.

Anonymkode: 5075b...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...