AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Hadde sex med samboeren på Mandag. Skulle avslutte i munnen hennes, men klarte å bomme litt og traff henne delvis i øyet. Hun måtte gå på jobben med et knall rødt øye. Når jeg slapp henne av på jobben med bilen, sa jeg "du får ha en fin dag da, jizzerina". Vi begge lo av det. Jeg synes det var hysterisk morsomt. I går var vi på dobbel date med et vennepar. I en bisetning omtalte jeg damen min som "jizzerina". Jeg lo litt, mens hun så veldig alvorlig på meg. Venneparet lurte på hva jeg la i det ordet. Så fortalte jeg en litt nedtonet historie om hva som hadde skjedd. Kjæresten min ble passiv aggressiv og gav meg silent treatment resten av daten. Når vi kom hjem spurte jeg hva det var. Kjæresten min sa at hun synes det var disrepectful og sjåvinistisk av meg å si dette foran vennene våre. Jeg synes det var en uskyldig spøk. Vi endte opp med å krangle. Kjæresten gikk i protest og la seg på sofaen. Jeg byttet plass med henne etterpå. Var det så jævlig drøyt det som skjedde? Anonymkode: d1a7a...309
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 1. august 2024 Du deler ikke detaljer om sexlivet deres til venner. Jeg hadde blitt sint. Anonymkode: 318e4...69c 87 2 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 1. august 2024 Respektløst fra din side! Anonymkode: 936e1...9d2 52 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Hadde nok heller ikke likt at kjæresten delte noe så privat med venner. Seksuallivet vårt er privat Anonymkode: 09359...14f 29 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 1. august 2024 Du driter ut kjæresten din fremfor andre, for en feil du gjorde. Ugreit. Anonymkode: cc31a...08d 41 2 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Jeg leste overskriften og tenkte at nå skal jeg bruke min egen erfaring til å støtte deg. Beklager mann, her har du driti på draget! Anonymkode: 6d948...add 34 6
Mardina Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde sex med samboeren på Mandag. Skulle avslutte i munnen hennes, men klarte å bomme litt og traff henne delvis i øyet. Hun måtte gå på jobben med et knall rødt øye. Når jeg slapp henne av på jobben med bilen, sa jeg "du får ha en fin dag da, jizzerina". Vi begge lo av det. Jeg synes det var hysterisk morsomt. I går var vi på dobbel date med et vennepar. I en bisetning omtalte jeg damen min som "jizzerina". Jeg lo litt, mens hun så veldig alvorlig på meg. Venneparet lurte på hva jeg la i det ordet. Så fortalte jeg en litt nedtonet historie om hva som hadde skjedd. Kjæresten min ble passiv aggressiv og gav meg silent treatment resten av daten. Når vi kom hjem spurte jeg hva det var. Kjæresten min sa at hun synes det var disrepectful og sjåvinistisk av meg å si dette foran vennene våre. Jeg synes det var en uskyldig spøk. Vi endte opp med å krangle. Kjæresten gikk i protest og la seg på sofaen. Jeg byttet plass med henne etterpå. Var det så jævlig drøyt det som skjedde? Anonymkode: d1a7a...309 Ja, det er sånne ting man holder for seg selv. Man deler ikke intime detaljer om sexlivet sitt med venner. Jeg skjønner godt at kjæresten din er sur. Det hadde jeg også blitt i den sitasjonen... Det går ann å tenke seg litt om, før man plaprer ut med noe sånn. Men nå har du forhåpentligvis lært... 16 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Hvorfor i all verden spør du her i stedet for å høre på kjæresten din og si unnskyld for oppførselen din!?? Anonymkode: 78b87...09f 12 1 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 Det som skjer på soverommet blir igjen på soverommet. At du som en voksen mann enda ikke har forstått det må du spørre deg selv om. Det gjelder selvfølgelig for damer også. Du er heldig som får lov tll å sove på sofaen, du burde ha ligget i kjelleren på betongen. Anonymkode: 06383...9ee 12 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Hadde jeg vært dama di, hadde jeg neste vennekveld i sosiale lag, beklaget meg høyt over at partneren min "nok en gang ikke greide å få den opp i går kveld, dette er slitsomt, ass" og så hadde jeg ledd og synes det var veldig morsomt. Det hadde nok ikke du. Hadde du protestert og sagt at det ikke er sant hadde jeg bare sagt i et trøstende ironisk tonefall "selvfølgelig, vi kan si det sånn hvis det hjelper, kjære deg, slapp av nå". Så kan du få føle litt på hvordan det er når partneren din sitter og driter deg ut i påhør av andre og utleverer intime detaljer om sexlivet. Anonymkode: a09fb...2c2 13 2 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #12 Skrevet 1. august 2024 Grei måte å få kompisen til å se for seg dama di naken og å få en ladning i ansiktet. Kjempestas for dama di det, å bli et objekt i din "morsomme" historie hvor det er du som har driti på draget med å ikke klare å treffe riktig. Som dama di så hadde jeg rett og slett avslutta kvelden der og da. Som venn ville jeg følt det svært ubehagelig og kleint at du bretter ut om sexlivet til dama di. Man deler ikke sånt med amdre uten at partner synes det er ok. Anonymkode: e8070...81c 27 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #13 Skrevet 1. august 2024 Jeg kan skjønne hva dere mener, men kjæresten min (og jeg) har vært åpen om vårt sexliv foran andre vennepar tidligere. Kjæresten min har blant annet snakket om de gangene vi har hatt sex på offentlig sted flere ganger (feks prøverom på klesbutikk). Hun har også brettet ut over hvor tent hun ble av å se meg pule en annen dame når vi hadde trekant sammen i utlandet.. Anonymkode: d1a7a...309
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #14 Skrevet 1. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan skjønne hva dere mener, men kjæresten min (og jeg) har vært åpen om vårt sexliv foran andre vennepar tidligere. Kjæresten min har blant annet snakket om de gangene vi har hatt sex på offentlig sted flere ganger (feks prøverom på klesbutikk). Hun har også brettet ut over hvor tent hun ble av å se meg pule en annen dame når vi hadde trekant sammen i utlandet.. Anonymkode: d1a7a...309 Slikt er greit for damer vet du, men de tåler det ikke tilbake. Anonymkode: b8566...3ce
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #15 Skrevet 1. august 2024 Det synes jeg var en overdrivelse fra henne. Anonymkode: 97e28...2ac 6
Kratt_ Skrevet 1. august 2024 #16 Skrevet 1. august 2024 (endret) Jeg hadde tatt det som humor og hadde ikke blitt sur på deg. Om dama di ikke liker at noe fra deres sexliv blir snakka om så forstår jeg at hun reagerer. Så da veit du bare det til neste gang. Endret 1. august 2024 av Kratt_ 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #17 Skrevet 1. august 2024 Kjæresten din syns ikke det var greit, og da betyr det ingenting hva vi mener om det. Det er kjæresten din du skal lytte til. Anonymkode: 0381e...ce5 8 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #18 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde jeg vært dama di, hadde jeg neste vennekveld i sosiale lag, beklaget meg høyt over at partneren min "nok en gang ikke greide å få den opp i går kveld, dette er slitsomt, ass" og så hadde jeg ledd og synes det var veldig morsomt. Det hadde nok ikke du. Hadde du protestert og sagt at det ikke er sant hadde jeg bare sagt i et trøstende ironisk tonefall "selvfølgelig, vi kan si det sånn hvis det hjelper, kjære deg, slapp av nå". Så kan du få føle litt på hvordan det er når partneren din sitter og driter deg ut i påhør av andre og utleverer intime detaljer om sexlivet. Anonymkode: a09fb...2c2 Kjæresten til ts ble ikke driti ut. Anonymkode: 6cbdc...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #19 Skrevet 1. august 2024 Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Og du skriver selv at hun så strengt på deg når du kalte henne jizzerina, da burde du skjønt allerede der at hun IKKE ville at du skulle dele den historien. Synes det var ekstremt respektløst av deg. Anonymkode: edd9e...fca 17 1
Gjest Uføre Unni Skrevet 1. august 2024 #20 Skrevet 1. august 2024 "Og dette er da mannen min. 12 år i hodet. Blant millioner av menn jeg kunne valgt var det altså han her jeg hadde sjans på". Hehe, hun døde skam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå