AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Jeg har alltid bare hatt en bruksbank og betalt regninger gjennom dem. Nå har jeg to og regningene dukker opp i begge. Er det samme hvilken bank jeg bruker til å betale når det er regninger man bare godkjenner? E-faktura etc. forsvinner det fra den første banken om jeg betaler i den andre? Anonymkode: aa65d...430
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid bare hatt en bruksbank og betalt regninger gjennom dem. Nå har jeg to og regningene dukker opp i begge. Er det samme hvilken bank jeg bruker til å betale når det er regninger man bare godkjenner? E-faktura etc. forsvinner det fra den første banken om jeg betaler i den andre? Anonymkode: aa65d...430 Har langt flere banker og kontoer enn deg, og ja, e-faktura kommer i alle banker også i Vipps. Hvor du betaler er helt likegyldig. Når fakturaen er betalt, forsvinner den fra lke banker, bortsett fra den du har betalt den i, der blir fakturaen arkivert. Anonymkode: 47652...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå