AnonymBruker Skrevet 1. august #21 Del Skrevet 1. august Også, selbuvotter er ambisiøst som nybegynner, du kommer til å lære mye på de vottene. De blir antagelig ikke perfekte nå - men mye bra læring! Lykke til! ( hilsen « husker ikke hvor mange anbasiøse gensere som er rekt opp igjen» ( men nå en god strikker) 😂😂 Anonymkode: 1ef21...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #22 Del Skrevet 2. august Du har fått mange råd, Ts. Hvis du ikke finner ut av det med de rådene du har fått, se hvordan du lar tråden følge arbeidet bak (den fargen du ikke strikker). For meg ser det ut som om den hvite tråden blir synlig mellom to brune fordi du har "tvinnet" trådene mellom de to brune maskene. Beklager at jeg i øyeblikket ikke greier å forklare det bedre. Da kan nemlig den andre fargen bli synlig på fremsiden av arbeidet. Hvis man f.eks. har et mønster hvor det er mange masker med bare den ene fargen, så hender det at man "tvinner" den andre tråden med hovedfargen en gang midt i alle de ensfargede maskene for å ikke få for store "løkker" bak på arbeidet som kan hekte seg i knapper o.l. Om noen forstår hva jeg mener og kan forklare nærmere, så hadde det vært fint. Bortsett fra dette du her spør om, Ts, så synes jeg du strikker jevn for en noenlunde nybegynner - så dette får du til! Anonymkode: 3d49d...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå