AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Noen som har hatt det her? Hvordan merket du at du måtte få den sjekket opp? Og hvordan går det no? Har oppdaget en som gir meg kløe og kjennes ru når jeg tar på den. Så jeg trudde jeg hadde sår egentlig først. Jeg har time til legen med det er lang ventetid. Anonymkode: c72e2...e78
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Har hatt.Var til legen for flåttbitt og så bad eg han om å se på en på ryggen for eg synstest den var litt både brun og svart. Ujevn i kantene. Var føflekkreft. Heldigvis tidligt oppdaget. Måtte ta mer hud. Men da var alle kanter rene. Takker flåtten. Anonymkode: 38f84...f7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #3 Skrevet 2. august 2024 Jeg hadde dratt til et av apotekene som kan vurdere føflekker sp fort som mulig. De bruker et kamera og en spesialist vurderer føflekken. Boots apotek har drop inn timer. Anonymkode: 6d2e0...879
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #4 Skrevet 2. august 2024 Ts, jeg har hatt føflekker som er ru og klør, og det har aldri vært noe. Hvor lenge til du har time? Hvis du bor i nærheten av Drammen, så kan du kontakte disse, her er det som oftest kort ventetid: https://www.sollegene.no Anonymkode: 2d2e8...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå