AnonymBruker Skrevet 1. august #1 Del Skrevet 1. august Jeg jobber en til en med barn innen musikk, og denne høsten er det plutselig mye utskiftning, av ulike årsaker har flere sluttet eller tatt pause, og jeg må derfor ta inn flere nye, små barn som skal starte helt fra begynnelsen igjen. Kan noen lese og se om dette vil gå bra, eller om det blir utfordrende på ulike måter? Tusen takk til de som vil lese🙂 Anonymkode: befc6...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #2 Del Skrevet 1. august Fikk kortet 10 of cups -reversed. Etter det ramlet queen of sword ut av stokken, upright. Sånn jeg tolker kortene knyttet til din situasjon kan det bli litt strev, men du vil klare det og komme gjennom det. All utfordringer vil du vokse av. Husk det . Du har dronning energi i deg, typisk leder. Stå på! Anonymkode: df2a7...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #3 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fikk kortet 10 of cups -reversed. Etter det ramlet queen of sword ut av stokken, upright. Sånn jeg tolker kortene knyttet til din situasjon kan det bli litt strev, men du vil klare det og komme gjennom det. All utfordringer vil du vokse av. Husk det . Du har dronning energi i deg, typisk leder. Stå på! Anonymkode: df2a7...c3d Tusen takk. Ja jeg føler på det samme, jeg vet jeg vil klare det, men jeg vet også at det vil kreve mye ekstra energi av meg på ulike måter. Takk for opp oppmuntring, gøy at du ser dronningenergi i meg😃 Anonymkode: befc6...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå