AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Del Skrevet 1. august 2024 Jeg skal til frisøren imorgen, klippe ca 20cm. Jeg skal farge håret mørkere selv. lurer på om jeg bør gjøre det før eller etter klipp hos frisør? Help a girl out 🙏🏼😇 Anonymkode: 985d0...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 1. august 2024 #2 Del Skrevet 1. august 2024 Det beste er jo etter. Da bruker du mindre farge, og du har mindre hår å styre med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 1. august 2024 #3 Del Skrevet 1. august 2024 Ville gjort det før, så kan frisøren evt hjelpe deg om det blir helt gæernt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Del Skrevet 1. august 2024 Farger alltid etter frisør. Anonymkode: c4c02...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #5 Del Skrevet 2. august 2024 Bedre å farge hos frisøren og klippe selv. Boksfarge har masse dritt i seg, hårfargen hos frisøren er mye bedre for håret. Anonymkode: 7edad...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå