AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Dere som har ett eller flere av disse bildene på profilen - fra trening/jogging/treningssenter el. - med fisk/fangst - kun bilde av skrittet (med klær), og/eller bar overkropp Får dere matcher? Dette er profiler jeg sender til venstre, så godt som uten unntak, pga hva bildene sier "mellom linjene", men det er jo min personlige tolkning og mening. Anonymkode: ca6ec...d44 1
Fjompenisse Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere som har ett eller flere av disse bildene på profilen - fra trening/jogging/treningssenter el. - med fisk/fangst - kun bilde av skrittet (med klær), og/eller bar overkropp Får dere matcher? Dette er profiler jeg sender til venstre, så godt som uten unntak, pga hva bildene sier "mellom linjene", men det er jo min personlige tolkning og mening. Anonymkode: ca6ec...d44 Var en lynkjapp tur innom Tinder for et halvt år siden. Der var det drøssevis med damer som har treningsbilder, så da matcher vel de med de mennene som har treningsbilder? Trening og jakt/fiske er vel greit å ha bilde av om det forteller noe om interesser? 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Det virker med toppløse selfies, men bare om du er slank og muskeløs. Det er best om du får noen til å bruke noen timer på å ta toppløse bilder av deg. Dette blir tolket som at du er jordnær og ikke egoist, som er litt ironisk Anonymkode: 6f839...6d9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 Det funker sikkert for de fleste damer. Er vel en grunn til at de har slike bilder. Anonymkode: 8e2e5...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 Jeg har ingenting imot fiske- og tur bilder. Men det er meg da. Det som får meg til å sveiper videre er ingen bilder uten smil, kun bilde med solbriller, bilder med dyr (kun fordi jeg ikke vil ha forspliktelsen som følger med dyr), bilder med barn (du kan fint skrive at du har barn, men ikke del bilder av dine egne eller andres barn på tinder) eller nachspiel bilder Anonymkode: cfbe6...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 Jeg liker fiske- og turbilder. Jeg sveipet vekk alle som ville skryte av bil eller motorsykkel med bilder. Anonymkode: 97dd5...674
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #7 Skrevet 2. august 2024 Trening/løpebilder må man nesten ha, hvis man vil tiltrekke seg en sprek dame, og er litt aktiv selv. Men ikke kun slike bilder selvsagt - og ikke i speilet på treningssenteret nei. Jeg har et strandbilde i baris som det siste i bunken (9 av 9)- for hvis man har kropp til det, vil det virke tiltrekkende framfor frastøtende. Men det må virke genuint, og ikke oppstilt. Og jeg ville aldri hatt det som første bilde - for da virker du som en simpel posør, uten antenner. Anonymkode: 7749b...8af
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #8 Skrevet 2. august 2024 Og så kan de jo begynne å svare på meldinger de får med matchene sine... har to stk nå som jeg matchet med i starten av juli, det gikk et par dager så tenkte jeg at jeg, dame, kan jo også sende først. Alltid ubesvart 😕 er det noe rart man blir frustrert... Anonymkode: 0d2c9...2b2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #9 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Og så kan de jo begynne å svare på meldinger de får med matchene sine... har to stk nå som jeg matchet med i starten av juli, det gikk et par dager så tenkte jeg at jeg, dame, kan jo også sende først. Alltid ubesvart 😕 er det noe rart man blir frustrert... Sånn er livet på datingapper. Jeg som mann har 40 ubesvarte matcher per dd. De er opptatt med noe annet. Det er bare å riste det av seg å gå videre. Anonymkode: 7749b...8af
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #10 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det funker sikkert for de fleste damer. Er vel en grunn til at de har slike bilder. Anonymkode: 8e2e5...9c5 Ehm ... Nei. Mange menn sender dickpics, og det funker sånn i cirka 1 prosent av tilfellene. De gjør det likevel. Anonymkode: 0a9e8...50c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #11 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sånn er livet på datingapper. Jeg som mann har 40 ubesvarte matcher per dd. De er opptatt med noe annet. Det er bare å riste det av seg å gå videre. Anonymkode: 7749b...8af Kjenner meg godt igjen 😅 Anonymkode: 549fc...13f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #12 Skrevet 2. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Og så kan de jo begynne å svare på meldinger de får med matchene sine... har to stk nå som jeg matchet med i starten av juli, det gikk et par dager så tenkte jeg at jeg, dame, kan jo også sende først. Alltid ubesvart 😕 er det noe rart man blir frustrert... Anonymkode: 0d2c9...2b2 Dette er vel litt av utfordringa med Tinder. De som først får noen matcher får gjerne altfor mange, og dermed svarer de nesten ingen. Som mann fikk jeg gjerne kun 8-10 likes ved registrering før det var slutt allerede første kveld. Det ga gjerne 1-3 matcher, men 3/4 svarte jo ikke. I praksis måtte jeg altså ofte registrere meg på nytt for å få svar overhodet 😅 Anonymkode: 5508d...a3c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #13 Skrevet 2. august 2024 Jeg x’er alle menn som har bilde av seg selv på treningssenter (til tross for at jeg elsker styrketrening selv, jeg syns bare sånne bilder er skikkelig harry), bilder av seg selv med andre damer (de har gjerne puttet en smiley over ansiktet på dama, og jeg skjønner ikke hva de ønsker å formidle. Er det bilde av eksen? Er der for å vise at du er populær blant damer? Jeg skjønner det ikke..), bilde av seg selv med barna sine (ja, du er sikkert en fantastisk pappa, men jeg er ikke interessert i å se barna dine på en dating-side), alle menn i baris, alle menn som har tatt bilde av seg selv der de ligger i senga, menn som har tatt bilde av tatoveringene sine (joda, jeg liker tatoveringer, men det er like harry som treningsbilder å ta bilde av dem) og vennegjeng-bilder (skal jeg bare gjette meg frem til hvem du er? Kan jeg kanskje velge mellom alle mennene i gjengen?). Da tar jeg heller et turbilde eller fiskebilde, altså. Anonymkode: e66df...4a1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #14 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så kan de jo begynne å svare på meldinger de får med matchene sine... har to stk nå som jeg matchet med i starten av juli, det gikk et par dager så tenkte jeg at jeg, dame, kan jo også sende først. Alltid ubesvart 😕 er det noe rart man blir frustrert... Anonymkode: 0d2c9...2b2 De damene har 100 vis av matcher. De trenger ikke vente på deg. Sender du ikke melding først taper du garantert. Sender du melding taper du kanskje. Anonymkode: 40929...710
knooters Skrevet 2. august 2024 #15 Skrevet 2. august 2024 Det handler jo om å signalisere litt om verdier, også. Løping i skauen sier jo noe om at du ikke er en sånn "jeg liker Jordan Peterson og syns du skal passe hus og lage smørbrød til meg når jeg har tjent husholdningens penger" (menn som leker i det lendet av "influensere" driver som regel bare med styrketrening). 1
Gammelsmurfen Skrevet 2. august 2024 #16 Skrevet 2. august 2024 Som tidligere Tinderbruker, var det aldri et stort problem å matche. Smil, normale bilder generelt og ikke skrytebilder, og selvironi, humor og pittelitte seriøst også. Og absolutt ingen sexprat i chat. Ikke altid man fant tonen, men sånn er det jo i det "virkelige" livet også. Og én stor greie: Ikke vær hårsår. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #17 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De damene har 100 vis av matcher. De trenger ikke vente på deg. Sender du ikke melding først taper du garantert. Sender du melding taper du kanskje. Anonymkode: 40929...710 hvilke damer? jeg, dame, skrev det svaret. At jeg får aldri svar når jeg sender melding først... jeg er en dame som ikke får så mange matcher på tinder, er ikke pen nok til det. Men skulle ønske at menn svarer når har matchet med meg. Og attpåtil trykket liker først . Men jeg skjønner jo at de gjør dette som tidsfordriv. Jeg derimot er på ordentlig kjærestejakt. Anonymkode: 0d2c9...2b2
Seff Skrevet 2. august 2024 #18 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har ingenting imot fiske- og tur bilder. Men det er meg da. Det som får meg til å sveiper videre er ingen bilder uten smil, kun bilde med solbriller, bilder med dyr (kun fordi jeg ikke vil ha forspliktelsen som følger med dyr), bilder med barn (du kan fint skrive at du har barn, men ikke del bilder av dine egne eller andres barn på tinder) eller nachspiel bilder Anonymkode: cfbe6...4e4 Du vet jo ikke om dyrene er deres? Noen vil vel bare signalisere at de ikke har noe imot dyr.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #19 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg x’er alle menn som har bilde av seg selv på treningssenter (til tross for at jeg elsker styrketrening selv, jeg syns bare sånne bilder er skikkelig harry) hva tenker du om menn som tar med kamera på stranden så vennene kan bruke tid på å ta masse bilder for tinder? Er dette bedre? Anonymkode: 6f839...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå