AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Har hatt noen ONS gjennom livet og opplever stort sett morgenen etter som klein. Nå møtte jeg en i går som har vært veldig på meg for å møtes, han har oppført seg svært høflig overfor meg og hatt mange dype samtaler i chat, noe vi også hadde i går i mange timer før vi endte opp med å ha sex. Sex lå riktignok i kortene på vårt første treff, men vi har hele tiden hatt en litt dypere connection og i samtalene i går snakket han som han ville se meg mer fremover og ville ta overnattingsturer både hit og dit. Men på morgenen i dag ble det heller ikke den sexen han hadde lovt meg kvelden før, var kun en ego BJ. Etterpå så han meg knapt inn i øynene, satt og tittet på mobilen hele tiden og var småspydig. Han lagde kaffe til meg i alle fall da. Da jeg skulle gå ville han bare gi meg en klem. Er dette oppskriften på en ONS hos menn? Lovebombing også en passe vennlig avvisning morgenen etter? Angrer hver gang på at jeg sover over, selv om det der og da føles riktig. Anonymkode: 5f709...525 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 Har bare positive erfaringer med det. Anonymkode: 3def5...f3d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 Menn er hyggelige helt til de ligger med deg. Etter de får det de vil er du ikke spennende lenger. Anonymkode: 94b4c...19d 6 2
anonym482 Skrevet 1. august 2024 #4 Skrevet 1. august 2024 (endret) Ikke hatt noen negative erfaringer. Men har undret meg over hva grunnen er til at folk vil overnatte når sexen er ferdig. For meg har det føltes litt "overflødig", men har sagt at det selvfølgelig er helt greit når noen har spurt om å få overnatte. Endret 1. august 2024 av anonym482 1
Hunmedham Skrevet 1. august 2024 #5 Skrevet 1. august 2024 (endret) Det er alltid flaut med hjemveien, særlig hvis det ikke er blitt dusjing. Lenge siden nå. Endret 1. august 2024 av Hunmedham
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #6 Skrevet 1. august 2024 TS her: Han sendte meg en snap nå så har ikke gått helt i ghostmodus Anonymkode: 5f709...525
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #7 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): TS her: Han sendte meg en snap nå så har ikke gått helt i ghostmodus Anonymkode: 5f709...525 Var det en hyggelig snap? Anonymkode: f54e2...6ea
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #8 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her: Han sendte meg en snap nå så har ikke gått helt i ghostmodus Anonymkode: 5f709...525 Vil du seriøst fortsette noe med han der? 🙈 Anonymkode: 40c7a...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #9 Skrevet 1. august 2024 Han fikk vel det han var ute etter. Anonymkode: 03285...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #10 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det en hyggelig snap? Anonymkode: f54e2...6ea Det var en som han sikkert har sendt mange flere, så ikke personlig til meg. Men da jeg kommenterte svarte han med en gang. Anonymkode: 5f709...525
ALB Skrevet 1. august 2024 #11 Skrevet 1. august 2024 Men har du avklart hva han er ute etter her, da? Og hva vil du selv? Nå har jeg hatt ett ONS for 24 år siden, så har ingen erfaring å juge på meg her. Men hvis det er avklart at dette er casual sex, så ville jeg jo ikke vært overrasket?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #12 Skrevet 2. august 2024 TS her: Han kom på banen i går kveld og virker ivrigere enn noensinne og sier han vil se mye mer til meg, så dette blir nok ikke bare en ONS. Tror egentlig bare han var usikker på meg, men ble opplevd som avvisende. Anonymkode: 5f709...525 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #13 Skrevet 2. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her: Han kom på banen i går kveld og virker ivrigere enn noensinne og sier han vil se mye mer til meg, så dette blir nok ikke bare en ONS. Tror egentlig bare han var usikker på meg, men ble opplevd som avvisende. Anonymkode: 5f709...525 Klart det, når du gir ham en BJ og drar hjem uten å forlange eller forvente mer. Anonymkode: 1d818...8c3 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #14 Skrevet 2. august 2024 Han fikk vel "post nut clarity" og gikk i tenkeboksen. Anonymkode: efb84...b72
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 12.38): TS her: Han kom på banen i går kveld og virker ivrigere enn noensinne og sier han vil se mye mer til meg, så dette blir nok ikke bare en ONS. Tror egentlig bare han var usikker på meg, men ble opplevd som avvisende. Anonymkode: 5f709...525 Det kan stemme. Jeg er veldig klein første morgenen etter overnatting hjemme hos meg, ikke ons da, men i dating. Og virker nok svært kald. Jeg har kjæreste nå, takk å lov. Men det som hjalp, var at mannen tok litt styring over morgenen. Følte seg som hjemme hos meg. Da ble jeg mer avslappet. uansett mitt råd- med mindre du tenker kun ligging selv. Er å møte han på en date ute, uten sex. Å se om han fortsatt ønsker kontakt Anonymkode: 9d902...826 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå