AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #1 Skrevet 1. august 2024 Var nettopp syk i 3 uker med hals og hoste. Ble frisk for en uke siden. Nå har jeg hatt diaré og magevondt i 3 dager, og i natt våknet jeg med sår hals igjen. I tillegg til dette sliter jeg med indre uro og angst, og kjenner jeg mister helt piffen. Er sur og gretten og synes livet er så jævla urettferdig. Hele sommeren har bare vært plager og vondter. mandagen starter jobb igjen, og jeg har ikke opplevd noe i sommer. Bare vært dårlig. flere som detter litt ned når de blir syk igjen og igjen ? håoer noen orker å svare. Da jeg svarer mye i andres innlegg men sjelden får svar selv i mine tråder Anonymkode: 38bda...088
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #2 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var nettopp syk i 3 uker med hals og hoste. Ble frisk for en uke siden. Nå har jeg hatt diaré og magevondt i 3 dager, og i natt våknet jeg med sår hals igjen. I tillegg til dette sliter jeg med indre uro og angst, og kjenner jeg mister helt piffen. Er sur og gretten og synes livet er så jævla urettferdig. Hele sommeren har bare vært plager og vondter. mandagen starter jobb igjen, og jeg har ikke opplevd noe i sommer. Bare vært dårlig. flere som detter litt ned når de blir syk igjen og igjen ? håoer noen orker å svare. Da jeg svarer mye i andres innlegg men sjelden får svar selv i mine tråder Anonymkode: 38bda...088 Kan det være uroen/angsten din som gjør deg syk? Overaktivt nervesystem kan gå utover immunforsvaret.. men kjipt ja når man stadig møter på motbakker.. Anonymkode: be7f6...29c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #3 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan det være uroen/angsten din som gjør deg syk? Overaktivt nervesystem kan gå utover immunforsvaret.. men kjipt ja når man stadig møter på motbakker.. Anonymkode: be7f6...29c Aner ikke. Men etter covid og covidvaksinen har jeg opplevd å være syk sånn 2 uker i strekk. Snakket med naboen her en dag, og han hadde vært syk en mnd. mange som har det langvarig virker det som. Anonymkode: 38bda...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå