Gå til innhold

Halloween elskere! Hvor shopper dere?


Shygirl

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som elsker Halloween og å pynte til Halloween, hvor handler dere? Enten i butikk eller TRYGGE nettsider? Hvor har de mye bra? Jeg ser på mange inspo Halloween videoer på YouTube, men vi har jo ingen gøye butikker her til Halloween😅 eller ikke som jeg har kommet over. Noen som forresten vet om temashop er en trygg nettside? Så de hadde en del bra der… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme :) Elsker halloween og blir veldig sjalu når jeg ser folk på tiktok legge ut halloween ting fra "TK maxx" tror jeg det het. Der var det så mye artig og fin halloween decor til hjemmet. 

Som regel så har jeg handlet halloween ting på butikker som Nille, men det er som regel ganske dyrt og ikke så mye utvalg av ting og pynt. Så håper noen har noe tips her 

Anonymkode: ecfa1...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på det samme :) Elsker halloween og blir veldig sjalu når jeg ser folk på tiktok legge ut halloween ting fra "TK maxx" tror jeg det het. Der var det så mye artig og fin halloween decor til hjemmet. 

Som regel så har jeg handlet halloween ting på butikker som Nille, men det er som regel ganske dyrt og ikke så mye utvalg av ting og pynt. Så håper noen har noe tips her 

Anonymkode: ecfa1...4a1

"TJ Maxx" var det kanskje? Tror det er den som er i USA med størst utvalg, den "TK Maxx" er vel den i england tror jeg.

Anonymkode: ecfa1...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for å kommentere så mange ganger på rad her, men jeg glemte helt å nevne at jeg har handlet en del gøye halloween ting på TGR / Flying Tiger Copenhagen før :)

Anonymkode: ecfa1...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lurer på det samme :) Elsker halloween og blir veldig sjalu når jeg ser folk på tiktok legge ut halloween ting fra "TK maxx" tror jeg det het. Der var det så mye artig og fin halloween decor til hjemmet. 

Som regel så har jeg handlet halloween ting på butikker som Nille, men det er som regel ganske dyrt og ikke så mye utvalg av ting og pynt. Så håper noen har noe tips her 

Anonymkode: ecfa1...4a1

Jeg vet😩 Håper noen her kan gi oss noen tips😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Temu?

Og finn.no? 

Mye fint der, gjerne for en billigere penge :) 

Anonymkode: 18c84...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes masse på nett i Norge også. Partyshop, temashop osv. 

Anonymkode: 59c10...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet mye i Sverige. Har et par esker i boden. 

Temashop har jeg handlet fra mange ganger. Aldri hatt problemer med dem. 

Anonymkode: 67192...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finnes masse på nett i Norge også. Partyshop, temashop osv. 

Anonymkode: 59c10...5b1

Er temashop en trygg nettside? Med tanke på betaling og sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Finnes masse på nett i Norge også. Partyshop, temashop osv. 

Anonymkode: 59c10...5b1

Du betaler ekstra bare fordi de har norske navn? Når du kan kjøpe samme produkt rett fra Temu? Det var dagens mest naive. 

Anonymkode: 4e0cb...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har handlet mye i Sverige. Har et par esker i boden. 

Temashop har jeg handlet fra mange ganger. Aldri hatt problemer med dem. 

Anonymkode: 67192...49c

Hvilke butikker i Sverige har du handlet i? :)

Anonymkode: cc29b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shygirl skrev (På 1.8.2024 den 17.35):

Hei! Dere som elsker Halloween og å pynte til Halloween, hvor handler dere? Enten i butikk eller TRYGGE nettsider? Hvor har de mye bra? Jeg ser på mange inspo Halloween videoer på YouTube, men vi har jo ingen gøye butikker her til Halloween😅 eller ikke som jeg har kommet over. Noen som forresten vet om temashop er en trygg nettside? Så de hadde en del bra der… 

Lager der meste selv, men så har vi gode lagrings mulighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler alltid inn ting til halloween rett etter halloween. Får mye billig på feks europris😊 så handler jeg litt på temu 😊

Anonymkode: 2ca33...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at det ikke er trygt å handle på temu… spesielt med tanke på betaling. Så dere som handler der, hvilken betalingsmåte bruker dere? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smileys-halloween-779814.gif.502650c642f928b8221f3c469bea44eb.gif

USA kan det der med halloween, og vi her i Norge ligger jo dessverre 50 år bak med tanke på utvalgt.. Viss en bortsett fra de typiske billig butikkene i Norge som Nille, Rustad, Europris, TGR og også nettbutikker som

https://www.partyking.no/search/halloween dekorasjon/

Og dollarstore tar inn noe når sesongen nærmer seg

(Og ja jeg har bestilt noe fra temashop, jeg opplever de som en seriøs nettbutikk som det er trygt å handle fra).

Så har jeg kjøpt noe fra disse tre nettsiden 

https://christmastraditions.com/collections/halloween

https://www.halloweencostumes.com/halloween-decorations.html

https://www.horror-shop.com/index.php?lang=1&

Og disse og det jeg har handlet har jeg bare positivt å si om

(Men bestiller en fra utlandet har en jo de irriterende tilleggsavgifter som toll og frakt og sånt..)

I tillegg gjør jeg mye selv. Pinterest er full av billige og veldig enkle idéer som gjør Nille til en skam.

 

 

smileys-halloween-705880.gif.b21fa1ef9b3e95700a53c65a9f26c1f8.gif

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shygirl skrev (7 timer siden):

Er temashop en trygg nettside? Med tanke på betaling og sånt? 

Ja

Anonymkode: 24ff4...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skreppamedleppa skrev (13 timer siden):

smileys-halloween-779814.gif.502650c642f928b8221f3c469bea44eb.gif

USA kan det der med halloween, og vi her i Norge ligger jo dessverre 50 år bak med tanke på utvalgt.. Viss en bortsett fra de typiske billig butikkene i Norge som Nille, Rustad, Europris, TGR og også nettbutikker som

https://www.partyking.no/search/halloween dekorasjon/

Og dollarstore tar inn noe når sesongen nærmer seg

(Og ja jeg har bestilt noe fra temashop, jeg opplever de som en seriøs nettbutikk som det er trygt å handle fra).

Så har jeg kjøpt noe fra disse tre nettsiden 

https://christmastraditions.com/collections/halloween

https://www.halloweencostumes.com/halloween-decorations.html

https://www.horror-shop.com/index.php?lang=1&

Og disse og det jeg har handlet har jeg bare positivt å si om

(Men bestiller en fra utlandet har en jo de irriterende tilleggsavgifter som toll og frakt og sånt..)

I tillegg gjør jeg mye selv. Pinterest er full av billige og veldig enkle idéer som gjør Nille til en skam.

 

 

smileys-halloween-705880.gif.b21fa1ef9b3e95700a53c65a9f26c1f8.gif

Den siste nettsiden du la ut link til hadde jeg aldri hørt om før. Var inn der nå og sjekket og der var det så mye fin halloween pynt. Takk! 😁🎃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temu!

Anonymkode: 15f76...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaane doe skrev (19 timer siden):

Den siste nettsiden du la ut link til hadde jeg aldri hørt om før. Var inn der nå og sjekket og der var det så mye fin halloween pynt. Takk! 😁🎃

Så gøy da😁 å nå gleder jeg meg skikkelig til halloween pyntingen 👻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del porselensdukker på bruktbutikker rundt om faktisk 😄 De kan gjøres ganske creepy, enten med pittelitt sminke, eller ved å lage en liten kiste til dem osv, fantasien som bestemmer 😊

Anonymkode: 7af50...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...