Gå til innhold

Broren min mener jeg er sjalu på han..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og broren min hadde en liten diskusjon for en stund tilbake. Jeg var ærlig under diskusjonen og sa det som det var, at jeg ikke likte kona hans, da hun ved flere anledninger har vært frekk mot meg. Han sa: jeg skjønner du er sjalu på oss, siden du selv er singel og alene. De har to barn, som skriker og griner konstant, ofte er de sure på hverandre og krangler om hvem som skal gjøre hva. Jeg er overhodet ikke sjalu på livet dems, men ble likevel litt satt ut da han sa det..

Anonymkode: 4a694...16d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg og broren min hadde en liten diskusjon for en stund tilbake. Jeg var ærlig under diskusjonen og sa det som det var, at jeg ikke likte kona hans, da hun ved flere anledninger har vært frekk mot meg. Han sa: jeg skjønner du er sjalu på oss, siden du selv er singel og alene. De har to barn, som skriker og griner konstant, ofte er de sure på hverandre og krangler om hvem som skal gjøre hva. Jeg er overhodet ikke sjalu på livet dems, men ble likevel litt satt ut da han sa det..

Prøv å hev deg over det, er hun frekk mot deg trenger du ikke å omgås henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når noen begynner å slenge med leppa pga manglende argumenter eller evne til å ta ansvar så må du bruke gjentakelse. Her skulle du svart "Nei, jeg liker ikke å bli behandlet dårlig." Og gjenta det for hver gang han skylder på noe annet. 

Etter litt frem og tilbake så sier du "Jeg forstår det sånn at det er vanskelig for deg å ta ansvar for dette. Det er ikke mer jeg kan gjøre fra min kant." Så forlater du samtalen. 

Anonymkode: 4fd79...03a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent lurt å fortelle noen at man ikke liker dem, deres partner, barn, hund eller hamster. Ingen tar i mot slik informasjon på en nøytral måte. 

Anonymkode: b2f73...9e0

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De har det sikkert bra siden han tenker at du er sjalu, eller så har han det dårlig og tenker at du i det minste har det verre enn han. Nå må du regne med at den ene i et par forsvarer den andre, og noen ganger kan angrep være det beste forsvar. Om han har rett eller ikke spiller ingen rolle, og hvis det ikke er så legg det bort. Det burde ikke bety så mye som et smeltet snøfnugg.

Anonymkode: e4f29...8c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...